გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/692
სათაური: ქართული ღვინის კომპანიების მიერ ბრენდის პოზიციონირება სოციალური ქსელების საშუალებით
ავტორები: ქარენაშვილი, ელენე 
ხელმძღვანელი: სეთური, მაია 
ხარისხის სახელი: Master of Business Administration
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Economics and Business 
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ბრენდის პოზიციონირება
ქართული ღვინის ბაზარი
სოციალური ქსელების როლი ქართული ღვინის ბაზრის განვითარებაში
ქართული ღვინის მწარმოებელი კომპანიები
ბრენდის პოზიციონირება
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Digital era of social networks, as brand communication modern platform, day by day plays an important role in the brand development. Georgian wine industry is in development stage and has transition period, which means the transition from the traditional media of wine companies to digital platforms. Georgian wine companies will be able to use social networks, easily define their consumer segment and work together in the lowest cost of establishing this segment.
The purpose of the thesis is to expose on the basis of comparative analysis of qualitative and quantitative research, how big is the role of communicating with users through social networks and how the advertising posts placed on the social networks of wine companies that affect consumer behaviour. Also to reveal, how effecrive are web platforms just for brand positioning. It is important to determine what problems are experienced when communicating with brand representatives and what strategy the brand is trying to eliminate.

ციფრული ეპოქის ხანაში სოციალური ქსელები, როგორც ბრენდის კომუნიკაციის თანამედროვე პლატფორმა, დღითიდღე მნიშვნელოვან როლს იძენს ბრენდის განვითარებაში. ქართული ღვინის ინდუსტრია განვითარების საფეხურზეა და გარდამავალი პერიოდი აქვს, რაც გულისხმობს ღვინის კომპანიების ტრადიციული მედია საშაულებებიდან ციფრულ პლატფორმებზე გადასვლის ეტაპს. სოციალური ქსელების საშუალებით ქართული ღვინის კომპანიები შეძლებენ, მარტივად განსაზღვრონ მათი სამომხმარებლო სეგმენტი და კომბინირებულად იმუშაონ ამ სეგმენტში თავის დამკვიდრებაზე დაბალი დანახარჯებით.
ნაშრომის მიზანია თვისებრივი და რაოდენობრივი კვლევების შედარებითი ანალიზის საფუძველზე გამოამჟღავნოს, რამდენად დიდი როლი ენიჭება მომხმარებლებთან კომუნიკაციას სოციალური ქსელების საშუალებით და რამდენად ახდენს ღვინის კომპანიების მიერ სოციალურ ქსელებში განთავსებული სარეკლამო პოსტები მომხმარებელთა ქცევაზე გავლენას. ასევე იმის გამოსავლენად, ბრენდის პოზოციონირებისათვის რამდენად ეფექტურია ვებ პლატფორმები. მნიშვნელოვანია იმის განსაზღვრაც, ძირითადად რა პრობლემებს აწყდებიან მომხმარებლები ბრენდის წარმომადგენლებთან კომუნიკაციის დროს და რა სტრატეგიით ცდილობს ბრენდი ამ პრობლემების აღმოფხვრას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/692
ჩანს კოლექციებში:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro qarenashvili elene.pdfქართული ღვინის კომპანიების მიერ ბრენდის პოზიციონირება სოციალური ქსელების საშუალებით1.24 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

146
checked on Oct 2, 2024

გადმოწერა

1,448
checked on Oct 2, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.