Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/692
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorსეთური, მაიაka
dc.contributor.authorქარენაშვილი, ელენეka
dc.date.accessioned2019-11-22T10:09:05Z-
dc.date.available2019-11-22T10:09:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/692-
dc.description.abstractDigital era of social networks, as brand communication modern platform, day by day plays an important role in the brand development. Georgian wine industry is in development stage and has transition period, which means the transition from the traditional media of wine companies to digital platforms. Georgian wine companies will be able to use social networks, easily define their consumer segment and work together in the lowest cost of establishing this segment. The purpose of the thesis is to expose on the basis of comparative analysis of qualitative and quantitative research, how big is the role of communicating with users through social networks and how the advertising posts placed on the social networks of wine companies that affect consumer behaviour. Also to reveal, how effecrive are web platforms just for brand positioning. It is important to determine what problems are experienced when communicating with brand representatives and what strategy the brand is trying to eliminate.en
dc.description.abstractციფრული ეპოქის ხანაში სოციალური ქსელები, როგორც ბრენდის კომუნიკაციის თანამედროვე პლატფორმა, დღითიდღე მნიშვნელოვან როლს იძენს ბრენდის განვითარებაში. ქართული ღვინის ინდუსტრია განვითარების საფეხურზეა და გარდამავალი პერიოდი აქვს, რაც გულისხმობს ღვინის კომპანიების ტრადიციული მედია საშაულებებიდან ციფრულ პლატფორმებზე გადასვლის ეტაპს. სოციალური ქსელების საშუალებით ქართული ღვინის კომპანიები შეძლებენ, მარტივად განსაზღვრონ მათი სამომხმარებლო სეგმენტი და კომბინირებულად იმუშაონ ამ სეგმენტში თავის დამკვიდრებაზე დაბალი დანახარჯებით. ნაშრომის მიზანია თვისებრივი და რაოდენობრივი კვლევების შედარებითი ანალიზის საფუძველზე გამოამჟღავნოს, რამდენად დიდი როლი ენიჭება მომხმარებლებთან კომუნიკაციას სოციალური ქსელების საშუალებით და რამდენად ახდენს ღვინის კომპანიების მიერ სოციალურ ქსელებში განთავსებული სარეკლამო პოსტები მომხმარებელთა ქცევაზე გავლენას. ასევე იმის გამოსავლენად, ბრენდის პოზოციონირებისათვის რამდენად ეფექტურია ვებ პლატფორმები. მნიშვნელოვანია იმის განსაზღვრაც, ძირითადად რა პრობლემებს აწყდებიან მომხმარებლები ბრენდის წარმომადგენლებთან კომუნიკაციის დროს და რა სტრატეგიით ცდილობს ბრენდი ამ პრობლემების აღმოფხვრას.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectბრენდის პოზიციონირებაka
dc.subjectქართული ღვინის ბაზარიka
dc.subjectსოციალური ქსელების როლი ქართული ღვინის ბაზრის განვითარებაშიka
dc.subjectქართული ღვინის მწარმოებელი კომპანიებიka
dc.subjectბრენდის პოზიციონირებაka
dc.titleქართული ღვინის კომპანიების მიერ ბრენდის პოზიციონირება სოციალური ქსელების საშუალებითka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro qarenashvili elene.pdfქართული ღვინის კომპანიების მიერ ბრენდის პოზიციონირება სოციალური ქსელების საშუალებით1.24 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

146
checked on Oct 2, 2024

Download(s)

1,448
checked on Oct 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.