გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/470
სათაური: საშუალო და უფროსი სასკოლო ასაკის მოსწავლეთა თვითაღზრდის პედაგოგიურ-ფსიქოლოგიური საფუძვლები
ავტორები: დონაძე, თეონა 
ხელმძღვანელი: ბასილაძე, ნოდარ 
ხარისხის სახელი: განათლების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: განათლება
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: თვითაღზრდა
პიროვნების განვითარება
ასაკობრივი თავისებურებანი
გამოცემის თარიღი: 2019
რეზიუმე: 
The present work deals with the pedagogical and psychological basis of the adolescent generation, namely, secondary and for senior school age students, in the moral perfection of the person on its role and importance; The essence of the process of self-consciousness, the ways and means of its upbringing is clear. The strength of self-confidence deeply depends on the success of each person in private and public life. Almost all the prominent human beings have achieved success and self-fulfillment. The fetus's fertility is deeply dependent on the personality of the person in his / her upbringing, willpower, awareness level, etc. The more the man is grown, the more he increases it, the more it controls the behavior and the action. Therefore, there are no interconnected processes and there is no one without another. It is impossible to bring up the perfect man who does not control his behavior , does not try to eradicate defects and disgust himself. Life is a struggle, first of all, with your own, the fate of the war. The purpose of this life struggle is to reach only those who can subdue themselves, to overcome internal inclinations, are strong willpower and unbreakable.

წინამდებარე ნაშრომში საუბარია მოზარდი თაობის, კერძოდ, საშუალო და უფროსი სასკოლო ასაკის მოსწავლეთა თვითაღზრდის პედაგოგიურ-ფსიქოლოგიურ საფუძვლებზე, მის როლსა და მნიშვნელობაზე პიროვნების ზნეობრივ სრულყოფაში; გარკვეულია თვითაღზრდის პროცესის არსი, მისი აღზრდის გზები და საშუალებანი.
თვითაღზრდის სიძლიერეზე დიდადაა დამოკიდებული თითოეული ადამიანის წარმატებები პირად და საზოგადოებრივ ცხოვრებაში. კაცობრიობის თითქმის ყველა გამოჩენილმა ადამიანმა თვითაღზრდითა და თვითგანათლებით მიაღწია წარმა-ტებებს.
თვითაღზრდის ნაყოფიერება დიდადაა დამოკიდებული თვით პიროვნების შინაგან ბუნებაზე ¬¬¬_ მის აღზრდაზე, ნებისყოფაზე, შეგნების დონეზე და სხვა. რაც უფრო აღზრდილია ადამიანი, მით უფრო ზრდის იგი თავის თავს, მით უფრო კონტროლს უწევს საკუთარ ქცევასა და მოქმედებას.
ამრიგად, აღზრდა და თვითაღზრდა ურთიერთდაკავშირებული პროცესებია, ერთი მეორის გარეშე არ არსებობს. შეუძლებელია იმ ადამიანის სრულყოფილი აღზრდა, ვინც კონტროლს არ უწევს თავის ქცევასა და მოქმედებას, არ ცდილობს ნაკლოვანებების აღმოფხვრას და საკუთარი თავის გაკეთილშობილებას.
ცხოვრება ბრძოლაა, ბრძოლა, უწინარეს ყოვლისა, საკუთარ თავთან, მარადი-ული ჭიდილი ბედთან. ამ ცხოვრებისეულ ბრძოლაში დასახულ მიზანს აღწევს მხოლოდ ის, ვისაც ძალუძს საკუთარი თავის დამორჩილება, შინაგანი წინააღ-მდეგობების დაძლევა, მტკიცე ნებისყოფისა და შეუვალი ხასიათისაა.
URI: https://openscience.ge/handle/1/470
ჩანს კოლექციებში:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro donadze.pdfსაშუალო და უფროსი სასკოლო ასაკის მოსწავლეთა თვითაღზრდის პედაგოგიურ-ფსიქოლოგიური საფუძვლები436.14 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

131
checked on May 2, 2024

გადმოწერა

975
checked on May 2, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.