Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/470
Title: საშუალო და უფროსი სასკოლო ასაკის მოსწავლეთა თვითაღზრდის პედაგოგიურ-ფსიქოლოგიური საფუძვლები
Authors: დონაძე, თეონა 
Advisor: ბასილაძე, ნოდარ 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლება
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: თვითაღზრდა
პიროვნების განვითარება
ასაკობრივი თავისებურებანი
Issue Date: 2019
Abstract: 
The present work deals with the pedagogical and psychological basis of the adolescent generation, namely, secondary and for senior school age students, in the moral perfection of the person on its role and importance; The essence of the process of self-consciousness, the ways and means of its upbringing is clear. The strength of self-confidence deeply depends on the success of each person in private and public life. Almost all the prominent human beings have achieved success and self-fulfillment. The fetus's fertility is deeply dependent on the personality of the person in his / her upbringing, willpower, awareness level, etc. The more the man is grown, the more he increases it, the more it controls the behavior and the action. Therefore, there are no interconnected processes and there is no one without another. It is impossible to bring up the perfect man who does not control his behavior , does not try to eradicate defects and disgust himself. Life is a struggle, first of all, with your own, the fate of the war. The purpose of this life struggle is to reach only those who can subdue themselves, to overcome internal inclinations, are strong willpower and unbreakable.

წინამდებარე ნაშრომში საუბარია მოზარდი თაობის, კერძოდ, საშუალო და უფროსი სასკოლო ასაკის მოსწავლეთა თვითაღზრდის პედაგოგიურ-ფსიქოლოგიურ საფუძვლებზე, მის როლსა და მნიშვნელობაზე პიროვნების ზნეობრივ სრულყოფაში; გარკვეულია თვითაღზრდის პროცესის არსი, მისი აღზრდის გზები და საშუალებანი.
თვითაღზრდის სიძლიერეზე დიდადაა დამოკიდებული თითოეული ადამიანის წარმატებები პირად და საზოგადოებრივ ცხოვრებაში. კაცობრიობის თითქმის ყველა გამოჩენილმა ადამიანმა თვითაღზრდითა და თვითგანათლებით მიაღწია წარმა-ტებებს.
თვითაღზრდის ნაყოფიერება დიდადაა დამოკიდებული თვით პიროვნების შინაგან ბუნებაზე ¬¬¬_ მის აღზრდაზე, ნებისყოფაზე, შეგნების დონეზე და სხვა. რაც უფრო აღზრდილია ადამიანი, მით უფრო ზრდის იგი თავის თავს, მით უფრო კონტროლს უწევს საკუთარ ქცევასა და მოქმედებას.
ამრიგად, აღზრდა და თვითაღზრდა ურთიერთდაკავშირებული პროცესებია, ერთი მეორის გარეშე არ არსებობს. შეუძლებელია იმ ადამიანის სრულყოფილი აღზრდა, ვინც კონტროლს არ უწევს თავის ქცევასა და მოქმედებას, არ ცდილობს ნაკლოვანებების აღმოფხვრას და საკუთარი თავის გაკეთილშობილებას.
ცხოვრება ბრძოლაა, ბრძოლა, უწინარეს ყოვლისა, საკუთარ თავთან, მარადი-ული ჭიდილი ბედთან. ამ ცხოვრებისეულ ბრძოლაში დასახულ მიზანს აღწევს მხოლოდ ის, ვისაც ძალუძს საკუთარი თავის დამორჩილება, შინაგანი წინააღ-მდეგობების დაძლევა, მტკიცე ნებისყოფისა და შეუვალი ხასიათისაა.
URI: https://openscience.ge/handle/1/470
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro donadze.pdfსაშუალო და უფროსი სასკოლო ასაკის მოსწავლეთა თვითაღზრდის პედაგოგიურ-ფსიქოლოგიური საფუძვლები436.14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

129
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

967
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.