გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/419
სათაური: ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირების სწავლების პრობლემები
ავტორები: გოგიტიძე, მარიამ 
ხელმძღვანელი: დედა ბარბარე (ციალა მეგრელაძე) 
ხარისხის სახელი: განათლების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: განათლება
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: მდგრადი განვითარება
ბუნებრივი მოვლენები
სადამრიგებლო საათი
გამოცემის თარიღი: 2019
რეზიუმე: 
In the Mariam Gogitidze’s work ,,Natural disaster risks reduction teaching problems” is discussed the
question of interesting materials.
The goal of the research is educability problems pruning special in the situations, recallable necessity will decides ,, Education 2030”, most important claims effects potentiality.
Methods are chosen for achieving guarantees results attaining.
The scientific novelty of research is the ,,Education 2030” new requirements. According us is analyses natural disasters and about ecological literacy Georgian pedagogical in the sciences existing cross – over, natural disaster characterizations, personal pedagogical pag according to investigation results.
In the work theoretical studied and analyzed the existing sources related to the research problem, bibliography, the materials are collect is mobbed and is collated at ,,Education 2030” connecting materials.
In the work the materials are presented with arguments, examples, photos, that give the possibility the materials to be used by individual, schools in practice. The presented materials will be contribute to the creation of the new research ideas and to include the students and the active teachers in it.
In the work presented materials will be used by students of bachelor, magistrates of education, that will be useful for preparing seminars and presentations.
The acting teachers, the presented materials, to use it as in their activities, also in the preparation of different measures.
Research is confirming, that natural about disasters risks reduction know turn on study in the process further, as disasters risks understanding, in the same way its from the beginning exceptant or negative results of reducing carrring skills getting up.

მარიამ გოგიტიძის ნაშრომში ,,ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირების სწავლების პრობლემები“ განხილული საკითხები მოიცავს საინტერესო მასალებს.
კვლევის მიზანია განათლების პრობლემების გადაჭრა საგანგებო სიტუაციებში, რომლის აუცილებლობა განაპირობებს ,,განათლება 2030“ ძირითადი მოთხოვნების განხორციელების შესაძლებლობა.
კვლევის მიზნის მისაღწევად შერჩეული მეთოდები უზრუნველყოფს შედეგების მიღწევას.
კვლევის მეცნიერული სიახლეა – ,,განათლება 2030“ ახალი მოთხოვნები. შესაბამისად გააანალიზებულია ბუნებრივი კატასტროფების და ეკოლოგიური წიგნიერების შესახებ ქართულ პედაგოგიურ მეცნიერებებში არსებული შეხედულებების, ბუნებრივი კატასტროფების მახასიათებლების, პირადი პედაგოგიური კვლევის შედეგების მიხედვით.
ნაშრომში თეორიულად შესწავლილი და გააანალიზებულია საკვლევ პრობლემასთან მიმართებაში არსებული წყაროები, ბიბლიოგრაფია, თავმოყრილი და განხილულია ,,განათლება 2030“ – თან დაკავშირებული მასალები.
ნაშრომში მასალები წარმოდგენილია არგუმენტებით, მაგალითებით, ფოტოებით, რაც საშუალება იძლევა ეს მასალები გამოყენებული იქნას პრაქტიკულად. წარმოდგენილი მასალები ხელს შეუწყობს ახალი კვლევების იდეის ჩამოყალიბებას და მასში სტუდენტებისა და მოქმედი მასწავლებლების ჩართვას.
ნაშრომში მოცემულ მასალებს გამოიყენებენ განათლების ბაკალავრიატის სტუდენტები, მაგისტრები, რომლებსაც ნაშრომები გამოადგებათ სემინარების, პრეზენტაციების მოსამზადებლად.
მოქმედი მასწავლებლბი, რომლებიც გამოიყენებენ წარმოდგენილ მასალებს, როგორც თავიანთ საქმიანობაში, ასევე სხვადასხვა ღონისძიებების მომზადებაში.
კვლევით დადასტურებულია, რომ ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირების შესახებ ცოდნის ჩართვა სასწავლო პროცესში ხელს შეუწყობს, როგორც კატასტროფების რისკის გაცნობიერებას, ასევე მისი თავიდან აცილების ან უარყოფითი შედეგების შემცირებისათვის ზრუნვის უნარ – ჩვევების ჩამოყალიბებას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/419
ჩანს კოლექციებში:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro gogitize.pdfბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირების სწავლების პრობლემები383.17 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

191
checked on May 19, 2024

გადმოწერა

1,683
checked on May 19, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.