Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/419
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorდედა ბარბარე (ციალა მეგრელაძე)ka
dc.contributor.authorგოგიტიძე, მარიამka
dc.date.accessioned2019-11-07T11:39:17Z-
dc.date.available2019-11-07T11:39:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/419-
dc.description.abstractIn the Mariam Gogitidze’s work ,,Natural disaster risks reduction teaching problems” is discussed the question of interesting materials. The goal of the research is educability problems pruning special in the situations, recallable necessity will decides ,, Education 2030”, most important claims effects potentiality. Methods are chosen for achieving guarantees results attaining. The scientific novelty of research is the ,,Education 2030” new requirements. According us is analyses natural disasters and about ecological literacy Georgian pedagogical in the sciences existing cross – over, natural disaster characterizations, personal pedagogical pag according to investigation results. In the work theoretical studied and analyzed the existing sources related to the research problem, bibliography, the materials are collect is mobbed and is collated at ,,Education 2030” connecting materials. In the work the materials are presented with arguments, examples, photos, that give the possibility the materials to be used by individual, schools in practice. The presented materials will be contribute to the creation of the new research ideas and to include the students and the active teachers in it. In the work presented materials will be used by students of bachelor, magistrates of education, that will be useful for preparing seminars and presentations. The acting teachers, the presented materials, to use it as in their activities, also in the preparation of different measures. Research is confirming, that natural about disasters risks reduction know turn on study in the process further, as disasters risks understanding, in the same way its from the beginning exceptant or negative results of reducing carrring skills getting up.en
dc.description.abstractმარიამ გოგიტიძის ნაშრომში ,,ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირების სწავლების პრობლემები“ განხილული საკითხები მოიცავს საინტერესო მასალებს. კვლევის მიზანია განათლების პრობლემების გადაჭრა საგანგებო სიტუაციებში, რომლის აუცილებლობა განაპირობებს ,,განათლება 2030“ ძირითადი მოთხოვნების განხორციელების შესაძლებლობა. კვლევის მიზნის მისაღწევად შერჩეული მეთოდები უზრუნველყოფს შედეგების მიღწევას. კვლევის მეცნიერული სიახლეა – ,,განათლება 2030“ ახალი მოთხოვნები. შესაბამისად გააანალიზებულია ბუნებრივი კატასტროფების და ეკოლოგიური წიგნიერების შესახებ ქართულ პედაგოგიურ მეცნიერებებში არსებული შეხედულებების, ბუნებრივი კატასტროფების მახასიათებლების, პირადი პედაგოგიური კვლევის შედეგების მიხედვით. ნაშრომში თეორიულად შესწავლილი და გააანალიზებულია საკვლევ პრობლემასთან მიმართებაში არსებული წყაროები, ბიბლიოგრაფია, თავმოყრილი და განხილულია ,,განათლება 2030“ – თან დაკავშირებული მასალები. ნაშრომში მასალები წარმოდგენილია არგუმენტებით, მაგალითებით, ფოტოებით, რაც საშუალება იძლევა ეს მასალები გამოყენებული იქნას პრაქტიკულად. წარმოდგენილი მასალები ხელს შეუწყობს ახალი კვლევების იდეის ჩამოყალიბებას და მასში სტუდენტებისა და მოქმედი მასწავლებლების ჩართვას. ნაშრომში მოცემულ მასალებს გამოიყენებენ განათლების ბაკალავრიატის სტუდენტები, მაგისტრები, რომლებსაც ნაშრომები გამოადგებათ სემინარების, პრეზენტაციების მოსამზადებლად. მოქმედი მასწავლებლბი, რომლებიც გამოიყენებენ წარმოდგენილ მასალებს, როგორც თავიანთ საქმიანობაში, ასევე სხვადასხვა ღონისძიებების მომზადებაში. კვლევით დადასტურებულია, რომ ბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირების შესახებ ცოდნის ჩართვა სასწავლო პროცესში ხელს შეუწყობს, როგორც კატასტროფების რისკის გაცნობიერებას, ასევე მისი თავიდან აცილების ან უარყოფითი შედეგების შემცირებისათვის ზრუნვის უნარ – ჩვევების ჩამოყალიბებას.ka
dc.language.isoka-
dc.subjectმდგრადი განვითარებაka
dc.subjectბუნებრივი მოვლენებიka
dc.subjectსადამრიგებლო საათიka
dc.titleბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირების სწავლების პრობლემებიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameგანათლების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტიka
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1ka-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro gogitize.pdfბუნებრივი კატასტროფების რისკის შემცირების სწავლების პრობლემები383.17 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

205
checked on Sep 27, 2024

Download(s)

1,746
checked on Sep 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.