Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/377
Title: | საატესტატო გამოცდები - მოსწავლეთა და მშობელთა დამოკიდებულების კვლევა | Authors: | ქავთარაძე, ეთერ | Advisor: | ტაბატაძე, შალვა | Degree Name: | Master of Education განათლების მეცნიერებების მაგისტრი |
Degree Discipline: | განათლების კვლევებისა და ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამა | Degree Level (0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral): | 1 | Institution: | East European Univeristy აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი |
Faculty: | ჰუმანიტარულ და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი | Keywords: | საატესტატო გამოცდები | Issue Date: | 2019 | Publisher: | East European Univeristy აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი |
Abstract: | Education continues to be one of the key priority for Georgia, and school graduation exams have been an important part of it. However, unexpected and unreasonable abolition of these exams requires problems to be identified and effective steps to be taken. The purpose of this study is to research and analyse the attitudes of parents and pupils with regard to the abolition of the graduation exams, as well as the private test prep tutoring practice, and whether exams had an effect on the quality of engagement of students in the learning process. A qualitative research method is used for this study in the form of in-depth interviews. The study has revealed that parents and pupils have the same attitudes towards the abolition of exams, as well as the quality of the education system and many other issues. Their opinions are consistent with the views of German and American students on the above-mentioned issues. იმ დროს, როდესაც განათლება ქვეყნის ერთ-ერთი პრიორიტეტული მიზანია, საატესტატო გამოცდებს უდიდესი მნიშვნელობა ენიჭება, თუმცა გამოცდების მოულოდნელმა და უსაფუძვლო გაუქმებამ, მოითხოვა პრობლემის იდენთიფიცირება და ქმედითი ნაბიჯების გადადგმა. სწორედ ამ მიზანს ემსახურება წინამდებარე ნაშრომი, რომლის მიზანია გამოვიკვლიოთ მშობლებისა და მოსწავლეების დამოკიდებულება საატესტატო გამოცდების გაუქმებასთან დაკავშირებით, ასევე რეპეტიტორის ინსტიტუტის არსებობის შესახებ და ჰქონდა თუ არა შედეგი გამოცდების არსებობას მოსწავლეთა საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობის ხარისხზე. კვლევისთვის გამოყენებულია თვისებრივი მეთოდი: ჩაღრმავებული ინტერვიუ. კვლევამ გამოავლინა, რომ მშობლებსა და მოსწავლეებს გამოცდების გაუქმებასთან დაკავშირებით, ასევე განათლების სისტემის ხარისხთან და სხვა მრავალ საკითხზე ერთნაირი დამოკიდებულება აქვთ. მათი მოსაზრებები თანხვედრაშია გერმანელი და ამერიკელი მოსწავლეების მოსაზრებებთან ზემოხსენებულ საკითხებზე. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/377 |
Appears in Collections: | ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Samagistro Eter Kavtaradze.pdf | საატესტატო გამოცდები - მოსწავლეთა და მშობელთა დამოკიდებულების კვლევა | 602.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
120
checked on Jun 8, 2024
Download(s)
433
checked on Jun 8, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.