Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/3013
Title: | „გაგებაზე ორიენტირებული კურიკულუმის დაგეგმვის“ თეორიის რეალიზაცია პრაქტიკაში („გივი ზალდასტანიშვილის სახელობის ამერიკული აკადემიის“ მაგალითზე) | Authors: | ღამბაშიძე, ნინო | Advisor: | ქიტიაშვილი, ზაქარია | Degree Name: | განათლების მეცნიერებების დოქტორი PHD in Education |
Degree Discipline: | განათლების მეცნიერებები Education Sciences |
Institution: | ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი | Faculty: | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი | Keywords: | კურიკულუმი სილაბუსი ესესმენტი (შეფასებათა კრიტერიუმები) გაგება, არსის წვდომა ვერ-გაგება, მისი ამოცნობის მექანიზმები და პროფილაქტიკა Curriculum Syllabus Assesment Understanding Misunderstanding, its recognition mechanisms and prevention |
Issue Date: | 2021 | URI: | https://openscience.ge/handle/1/3013 |
Appears in Collections: | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nino Gambashidze Disertatsia.pdf | „გაგებაზე ორიენტირებული კურიკულუმის დაგეგმვის“ თეორიის რეალიზაცია პრაქტიკაში („გივი ზალდასტანიშვილის სახელობის ამერიკული აკადემიის“ მაგალითზე) | 7.82 MB | Adobe PDF | View/Open |
დასკვნა პლაგიატის შესახებ-ნინო ღამბაშიძე docx.pdf | ანტიპლაგიატი | 214.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
45
checked on Jul 16, 2024
Download(s)
46
checked on Jul 16, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.