გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2947
სათაური: Marketing system in a dental organization
ავტორები: Lazviashvili, Levan 
ლაზვიაშვილი, ლევან 
დაწესებულება: სასწავლო უნივერსიტეტი გეომედი 
საკვანძო სიტყვები: Dentistry segmentation
Business model of the clinic
Information marketing
Situational vision
სტომატოლოგიის სეგმენტაცია
კლინიკის ბიზნეს-მოდელი
საინფორმაციო მარკეტინგი
სიტუაციური ხედვა
გამოცემის თარიღი: 2022
რეზიუმე: 
This research article presents the market orientation of the dental organization and the marketing problems in this process. The research focus is primarily on the role of moral-ethical connection and therefore the model of connection between physician and patient is developed based on a pre-designed questionnaire. Segmentation in the dental market is studied and relevant business models are characterized. The chain of decision-making process in the dental market is discussed and strategic, administrative and operational solutions are given in relation to the management of the clinic. General value is influenced by the following marketing factors: psychological training of staff, psychological characteristics of the staff, interior of the clinic, level of service, patient satisfaction control system. The scientific article presents the SWOT analysis of the dental market and identifies the capabilities and possible threats of the organization. The focus is on collaborative learning between the clinic and the educational institution. The principle of patient orientation is set.

ამ კვლევით სტატიაში წარმოდგენილია სტომატოლოგიური ორგანიზაციის ბაზარზე ორიენტაცია და ამ პროცესში არსებული მარკეტინგული პრობლემები. კვლევის ძირითადი აქცენტი კეთდება მორალურ-ეთიკური კავშირის როლზე, ამიტომ ექიმსა და პაციენტის შორის კომუნიკაციის მოდელი შემუშავებულია წინასწარ შედგენილი კითხვარის საფუძველზე. შესწავლილია სეგმენტაცია სტომატოლოგიურ ბაზარზე და დახასიათებულია შესაბამისი ბიზნეს მოდელები. განხილულია გადაწყვეტილების მიღების პროცესის ჯაჭვი და მოცემულია სტრატეგიული, ადმინისტრაციული და ოპერატიული გადაწყვეტილებები კლინიკის მენეჯმენტთან დაკავშირებით. მთლიან ღირებულებაზე გავლენას ახდენს შემდეგი მარკეტინგული ფაქტორები: პერსონალის ფსიქოლოგიური მომზადება და ფსიქოლოგიური მახასიათებლები, კლინიკის ინტერიერი, მომსახურების დონე, პაციენტის კმაყოფილების მონიტორინგის სისტემა. სამეცნიერო სტატიაში წარმოდგენილია სტომატოლოგიური ბაზრის SWOT ანალიზი და გამოვლენილია ორგანიზაციის შესაძლებლობები და შესაძლო საფრთხეები. ყურადღება გამახვილებულია კლინიკასა და საგანმანათლებლო დაწესებულებას შორის თანამშრომლობით სწავლაზე. დადგენილია პაციენტზე ორიენტაციის პრინციპი.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2947
ჩანს კოლექციებში:სტატიები

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
levan Lazviashvili.pdfMarketing system in a dental organization520.85 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

352
checked on Apr 26, 2024

გადმოწერა

119
checked on Apr 26, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.