გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2864
სათაური: ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა, PR -ის თანამედროვე ინსტრუმენტი
Corporate social responsibility, A modern tool of PR
ავტორები: ცეცხლაძე, თეონა 
Tsetskhladze, T. 
ხელმძღვანელი: სოსანიძე, მაკა 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: ბიზნესის ორგანიზაციისა და მართვის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
დაწესებულება: გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა
გლობალიზაციის პროცესი
CSR -ის შესწავლა
ქართულ ბაზარი
გამოცემის თარიღი: 2020
რეზიუმე: 
ჩვენს მიერ საკვლევი სამაგისტრო ნაშრომი ეხება CSR-ს, როგორც PR-ის თანამედროვე ინსტრუმენტს, მის განვითარებას საქართველოსა და მსოფლიოში.
თემის აქტუალობა.
ეკორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა 21-ე საუკუნის დასაწყისის ყველაზე უფრო ეაქტუალური თემაა. ყველა ზომის და ფორმის კომპანიისგან თანამედროვე საზოგადოება მთელ მსოფლიოში მოითხოვს სოციალურ პასუხისმგებლობას, რაც განაპირობებს თემის აქტუალობას.
თემის აქტუალობას განაპირობებს ისიც, რომ გლობალიზაციის პროცესი აქტიურად ზემოქმედებს CSR-სთან დაკავშირებული ინტერესის ზრდაზე განვითარებად ქვეყნებშიც. სულ უფრო მატულობს CSR -სადმი მოთხოვნა მომხმარებლების, ინვესტორების, მომწოდებლებისა და თანამშრომლების მხრიდან. ეს კი იწვევს სოციალური პასუხისმგებლობის კვლევის საჭიროებას.
თემის მიზნები
ნაშრომის მიზანია ბიზნესის სოციალურ პასუხისმგებლობის მნიშვნელობის და მდგომარეობის შესწავლა საქართველოში. ნაშრომის მიზანია ასევე CSR -ის შესწავლა საზოგადოებასთან ურთიერთობის კონტექსტში.
კვლევის ამოცანაა
-კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა და მასთან დაკავშირებული პრობლემები დღევანდელ საქართველოში.
-ამ კუთხით არსებული სიტუაცია ქართულ ბაზარზე.
-ასევე დადგენა იმისა,თუ რამდენად იყენებენ PR-ის ამ ინსტრუმენტს ქართული კომპანიები .
კვლევის პრაქტიკული ღირებულება არის ის ,რომ იგი საშუალებას გვაძლევს ვიმსჯელოთ, თუ რამდენად აფასებენ კომპანიები კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის გავლენას ორგანიზაციის განვითარებაზე და როგორია კომპანიების დამოკიდებულება და ხედვა PR-ის ამ ინსტრუმენტისადმი.

Corporate social responsibility is the most actual topic of the beginning of the 21st century. Modern society demands social responsibility from companies of all sizes and shapes all over the world, which makes the topic relevant.
The urgency of the topic is also due to the fact that the process of globalization is actively influencing the growth of interest in corporate social responsibility in developing countries. The demand for corporate social responsibility from consumers, investors, suppliers and employees is increasing. This in turn leads a need of social responsibility research.
Topic aims
The aim of this thesis is to study the importance and condition of business social responsibility in Georgia, as well as the situation in this regard. The aim of the thesis is also to study corporate social responsibility in the context of public relations.
The task of research
- Corporate social responsibility and related problems in today's Georgia.
- The current situation in the Georgian market.
- Also to determine the extent to Georgian companies use this PR tool.
The practical value of the research is that it allows us to judge how companies value the impact of corporate social responsibility on the development of the organization and what is the attitude and vision of companies towards this PR tool.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2864
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Teona Tsetskhladze Samagistro.pdfბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა, PR -ის თანამედროვე ინსტრუმენტი730.35 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

169
checked on May 4, 2024

გადმოწერა

1,303
checked on May 4, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.