Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2864
Title: ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა, PR -ის თანამედროვე ინსტრუმენტი
Corporate social responsibility, A modern tool of PR
Authors: ცეცხლაძე, თეონა 
Tsetskhladze, T. 
Advisor: სოსანიძე, მაკა 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ორგანიზაციისა და მართვის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Institution: გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი 
Keywords: კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა
გლობალიზაციის პროცესი
CSR -ის შესწავლა
ქართულ ბაზარი
Issue Date: 2020
Abstract: 
ჩვენს მიერ საკვლევი სამაგისტრო ნაშრომი ეხება CSR-ს, როგორც PR-ის თანამედროვე ინსტრუმენტს, მის განვითარებას საქართველოსა და მსოფლიოში.
თემის აქტუალობა.
ეკორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა 21-ე საუკუნის დასაწყისის ყველაზე უფრო ეაქტუალური თემაა. ყველა ზომის და ფორმის კომპანიისგან თანამედროვე საზოგადოება მთელ მსოფლიოში მოითხოვს სოციალურ პასუხისმგებლობას, რაც განაპირობებს თემის აქტუალობას.
თემის აქტუალობას განაპირობებს ისიც, რომ გლობალიზაციის პროცესი აქტიურად ზემოქმედებს CSR-სთან დაკავშირებული ინტერესის ზრდაზე განვითარებად ქვეყნებშიც. სულ უფრო მატულობს CSR -სადმი მოთხოვნა მომხმარებლების, ინვესტორების, მომწოდებლებისა და თანამშრომლების მხრიდან. ეს კი იწვევს სოციალური პასუხისმგებლობის კვლევის საჭიროებას.
თემის მიზნები
ნაშრომის მიზანია ბიზნესის სოციალურ პასუხისმგებლობის მნიშვნელობის და მდგომარეობის შესწავლა საქართველოში. ნაშრომის მიზანია ასევე CSR -ის შესწავლა საზოგადოებასთან ურთიერთობის კონტექსტში.
კვლევის ამოცანაა
-კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა და მასთან დაკავშირებული პრობლემები დღევანდელ საქართველოში.
-ამ კუთხით არსებული სიტუაცია ქართულ ბაზარზე.
-ასევე დადგენა იმისა,თუ რამდენად იყენებენ PR-ის ამ ინსტრუმენტს ქართული კომპანიები .
კვლევის პრაქტიკული ღირებულება არის ის ,რომ იგი საშუალებას გვაძლევს ვიმსჯელოთ, თუ რამდენად აფასებენ კომპანიები კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის გავლენას ორგანიზაციის განვითარებაზე და როგორია კომპანიების დამოკიდებულება და ხედვა PR-ის ამ ინსტრუმენტისადმი.

Corporate social responsibility is the most actual topic of the beginning of the 21st century. Modern society demands social responsibility from companies of all sizes and shapes all over the world, which makes the topic relevant.
The urgency of the topic is also due to the fact that the process of globalization is actively influencing the growth of interest in corporate social responsibility in developing countries. The demand for corporate social responsibility from consumers, investors, suppliers and employees is increasing. This in turn leads a need of social responsibility research.
Topic aims
The aim of this thesis is to study the importance and condition of business social responsibility in Georgia, as well as the situation in this regard. The aim of the thesis is also to study corporate social responsibility in the context of public relations.
The task of research
- Corporate social responsibility and related problems in today's Georgia.
- The current situation in the Georgian market.
- Also to determine the extent to Georgian companies use this PR tool.
The practical value of the research is that it allows us to judge how companies value the impact of corporate social responsibility on the development of the organization and what is the attitude and vision of companies towards this PR tool.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2864
Appears in Collections:სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Teona Tsetskhladze Samagistro.pdfბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა, PR -ის თანამედროვე ინსტრუმენტი730.35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

169
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

1,294
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.