გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2581
სათაური: მოსწავლეთა სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარების პრობლემები
ავტორები: შარაშიძე, თამთა 
ხელმძღვანელი: მეგრელაძე, ციალა 
ხარისხის სახელი: განათლების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: განათლება
დაწესებულება: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: სოციალური და ემოციური აღზრდა
პედაგოგიური საქმიანობის ფორმები
სოციალურ-ემოციური ინტელექტის განვითარება
გამოცემის თარიღი: 2021
რეზიუმე: 
თამთა შარაშიძის ნაშრომში, მოსწავლეთა სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარების პრობლემები, განხილულია სოციალურ-ემოციური უნარების რაობა და მნიშვნელობა. სოციალური და ემოციური გარემო ყოველდღიურ გავლენას ახდენს ბავშვის პიროვნულ განვითარებაზე. იგი ხშირად სტიქიურ და არაწინასწარ განზრახულ ხასიათს ატარებს. სწორად წარმართული პედაგოგიური საქმიანობა დაეხმარება მოსწავლეს გაუმკლავდეს მოზღვავებულ სოციალურ და ემოციურ პრობლემებს.
ნაშრომი მეცნიერული სიახლეა, რომელთა გათვალისწინებით სააღმზრდელო სივრცეში დღეს არსებული ნაკლებად სახარბიელო პირობები შემცირდება და ხელი შეეწყობა მოზარდებში ემოციის მართვისა და ქცევის რეგულირების უნარების განვითარებას.
ნაშრომში წარმოდგენილია ემოციების მართვის ფორმები და მეთოდები, რომელიც მხარდაჭერილია მოქმედ პრაქტიკაში. განხილულია საკითხი - რა ვუყოთ ემოციებს? ნაჩვენებია მეთოდებისა და რეკომენდაციების (იყავი ემოციურად მისაბაძი; იყავი ემოციების მწვრთნელი; მიაწოდეთ ინფორმაცია; დააყენეთ თქვენი შვილი არჩევანის წინაშე; სიმშვიდე, მხოლოდ სიმშვიდე! წიგნები სოციალურ-ემოციური ისტორიებით და სხვა) განხორციელების შესაძლებლობა.

Tamta Sharashidze’s parer, Problems of development of students’ social-emotional skills, discusses the nature and importance of social-emotional skills. The social and emotional environment has a daily impact on a child’s personal development. It is often spontaneous and unintentional. Properly pagan pedagogical activities will help the student to cope with the overwhelming social and emotional problems.
The paper is a scientific novelty that takes into account the less favorable conditions in the parenting space today and will help develop the skills of emotion management and behavior regulation in adults.
The paper presents the forms and methods of emotion management that are supported in current practice. The question is discussed – what to do with emotions? The possibility of implementing methods and recommendations (Be an emotional role model; Be a coach of emotions; Provide information; Put your child in front of a choice; Calm down, just calm down! Books with social-emotional stories; etc) is shown.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2581
ჩანს კოლექციებში:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Tamta Sharashidze Samagistro.pdfმოსწავლეთა სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარების პრობლემები887.32 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

154
checked on May 16, 2024

გადმოწერა

1,362
checked on May 16, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.