Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2581
Title: მოსწავლეთა სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარების პრობლემები
Authors: შარაშიძე, თამთა 
Advisor: მეგრელაძე, ციალა 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლება
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: სოციალური და ემოციური აღზრდა
პედაგოგიური საქმიანობის ფორმები
სოციალურ-ემოციური ინტელექტის განვითარება
Issue Date: 2021
Abstract: 
თამთა შარაშიძის ნაშრომში, მოსწავლეთა სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარების პრობლემები, განხილულია სოციალურ-ემოციური უნარების რაობა და მნიშვნელობა. სოციალური და ემოციური გარემო ყოველდღიურ გავლენას ახდენს ბავშვის პიროვნულ განვითარებაზე. იგი ხშირად სტიქიურ და არაწინასწარ განზრახულ ხასიათს ატარებს. სწორად წარმართული პედაგოგიური საქმიანობა დაეხმარება მოსწავლეს გაუმკლავდეს მოზღვავებულ სოციალურ და ემოციურ პრობლემებს.
ნაშრომი მეცნიერული სიახლეა, რომელთა გათვალისწინებით სააღმზრდელო სივრცეში დღეს არსებული ნაკლებად სახარბიელო პირობები შემცირდება და ხელი შეეწყობა მოზარდებში ემოციის მართვისა და ქცევის რეგულირების უნარების განვითარებას.
ნაშრომში წარმოდგენილია ემოციების მართვის ფორმები და მეთოდები, რომელიც მხარდაჭერილია მოქმედ პრაქტიკაში. განხილულია საკითხი - რა ვუყოთ ემოციებს? ნაჩვენებია მეთოდებისა და რეკომენდაციების (იყავი ემოციურად მისაბაძი; იყავი ემოციების მწვრთნელი; მიაწოდეთ ინფორმაცია; დააყენეთ თქვენი შვილი არჩევანის წინაშე; სიმშვიდე, მხოლოდ სიმშვიდე! წიგნები სოციალურ-ემოციური ისტორიებით და სხვა) განხორციელების შესაძლებლობა.

Tamta Sharashidze’s parer, Problems of development of students’ social-emotional skills, discusses the nature and importance of social-emotional skills. The social and emotional environment has a daily impact on a child’s personal development. It is often spontaneous and unintentional. Properly pagan pedagogical activities will help the student to cope with the overwhelming social and emotional problems.
The paper is a scientific novelty that takes into account the less favorable conditions in the parenting space today and will help develop the skills of emotion management and behavior regulation in adults.
The paper presents the forms and methods of emotion management that are supported in current practice. The question is discussed – what to do with emotions? The possibility of implementing methods and recommendations (Be an emotional role model; Be a coach of emotions; Provide information; Put your child in front of a choice; Calm down, just calm down! Books with social-emotional stories; etc) is shown.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2581
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Tamta Sharashidze Samagistro.pdfმოსწავლეთა სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარების პრობლემები887.32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

153
checked on May 1, 2024

Download(s)

1,341
checked on May 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.