გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2547
სათაური: ადგილის მარკეტინგის როლი ქვეყნის ტურიზმის განივთარების პოლიტიკასა და სტრატეგიაში
ავტორები: ბაგრამიანი, ჟულიეტა 
ხელმძღვანელი: სანიკიძე, ჰამლეტ 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირება
დაწესებულება: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ტურიზმის ინდუსტრია
საქართველოში ტურიზმის განვითარება
გამოცემის თარიღი: 2021
რეზიუმე: 
ტურიზმის ინდუსტრია არის სოციალური და ეკონომიკური მოვლენა რომელიც გავლენას ახდენს თანამედროვე საზოგადოებაზე. ტურიზმი დადებითად მოქმედებს ქვეყნის ეკონომიკაზე. ამიტომ ტურისტული დანიშნულების ადგილის სწორად მიწოდება მსოფლიო ტურისტულ ბაზარზე საკმაოდ რთული და საპასუხიმგებლო ამოცანაა, როგორ სახელმწიფო ისე კერძო სექტორისათვის.
ტურისტებისთვის ტურისტული დანიშნულების ადგილის ფასეულობების-ღირშესანიშნაობების, ბუნების, ისტორიის და სხვა ფაქტორების სწორად წარმოჩენა და მიზნობრივ ბაზარისთვის მათის მორგება ადგილის მარკეტინგის ერთ-ერთ მიმართულებას წარმოადგენს. კონკურენტუნარიანობის შენარჩუნებისთვის ტურისტული პროდუქტები საჭიროებენ ცვლილებას მსოფლიო ტურისტულ ბაზარზე არსებული ტენდენციების გათვალისწინებით. ზემოაღნიშნული გათვალისწინებული უნდა იქნას საქართველოში ტურიზმის განვითარების პოლიტიკის შემუშავებაში.

The tourism industry is a social and economic phenomenon that affects the modern society. Tourism positively affecting on country”s economy. t is therefore a fairly complex and responsible task for the world tourism market to provide the right to be a tourist destination for the state and private sectors.For tourists touristical attractions or tourist destionations –nature,history,attactions. The main aim for place marketing are to give the proper information about destionation.
In order to maintain competitiveness, tourism products are required to change the trends in the world tourism market. The above mentioned should be taken into account the development of tourism development policy in Georgia.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2547
ჩანს კოლექციებში:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Julieta Bagramiani Samagistro.pdfადგილის მარკეტინგის როლი ქვეყნის ტურიზმის განივთარების პოლიტიკასა და სტრატეგიაში729.45 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

101
checked on May 16, 2024

გადმოწერა

262
checked on May 16, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.