Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2547
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorსანიკიძე, ჰამლეტka
dc.contributor.authorბაგრამიანი, ჟულიეტაka
dc.date.accessioned2021-11-02T11:44:41Z-
dc.date.available2021-11-02T11:44:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2547-
dc.description.abstractტურიზმის ინდუსტრია არის სოციალური და ეკონომიკური მოვლენა რომელიც გავლენას ახდენს თანამედროვე საზოგადოებაზე. ტურიზმი დადებითად მოქმედებს ქვეყნის ეკონომიკაზე. ამიტომ ტურისტული დანიშნულების ადგილის სწორად მიწოდება მსოფლიო ტურისტულ ბაზარზე საკმაოდ რთული და საპასუხიმგებლო ამოცანაა, როგორ სახელმწიფო ისე კერძო სექტორისათვის. ტურისტებისთვის ტურისტული დანიშნულების ადგილის ფასეულობების-ღირშესანიშნაობების, ბუნების, ისტორიის და სხვა ფაქტორების სწორად წარმოჩენა და მიზნობრივ ბაზარისთვის მათის მორგება ადგილის მარკეტინგის ერთ-ერთ მიმართულებას წარმოადგენს. კონკურენტუნარიანობის შენარჩუნებისთვის ტურისტული პროდუქტები საჭიროებენ ცვლილებას მსოფლიო ტურისტულ ბაზარზე არსებული ტენდენციების გათვალისწინებით. ზემოაღნიშნული გათვალისწინებული უნდა იქნას საქართველოში ტურიზმის განვითარების პოლიტიკის შემუშავებაში.ka
dc.description.abstractThe tourism industry is a social and economic phenomenon that affects the modern society. Tourism positively affecting on country”s economy. t is therefore a fairly complex and responsible task for the world tourism market to provide the right to be a tourist destination for the state and private sectors.For tourists touristical attractions or tourist destionations –nature,history,attactions. The main aim for place marketing are to give the proper information about destionation. In order to maintain competitiveness, tourism products are required to change the trends in the world tourism market. The above mentioned should be taken into account the development of tourism development policy in Georgia.en
dc.language.isokaen
dc.subjectტურიზმის ინდუსტრიაka
dc.subjectსაქართველოში ტურიზმის განვითარებაka
dc.titleადგილის მარკეტინგის როლი ქვეყნის ტურიზმის განივთარების პოლიტიკასა და სტრატეგიაშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyაგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Julieta Bagramiani Samagistro.pdfადგილის მარკეტინგის როლი ქვეყნის ტურიზმის განივთარების პოლიტიკასა და სტრატეგიაში729.45 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

101
checked on May 16, 2024

Download(s)

262
checked on May 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.