Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2370
Title: სააფთიაქო ქსელის მარკეტინგის თავისებურებები საქართველოში თანამედროვე კრიზისის ფონზე
Authors: Tchutchulashvili, Elene 
ჭუჭულაშვილი, ელენე 
Advisor: მღებრიშვილი, ბაბულია 
Degree Name: Master of Business Administration
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Economics and Business 
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: სააფთიაქო ქსელის მარკეტინგი
თანამედროვე კრიზისი
საქართველოში სააფთიაქო ქსელი
Issue Date: 2020
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The purpose of this master's thesis "Pharmacy Network Marketing Characteristics in the Context of the Modern Crisis in Georgia" is to find out how the pharmacy network in Georgia develops and operates, how it deals with the challenges of the current crisis and how consumers feel about it.
The paper discusses the competitive situation in the Georgian pharmaceutical market, the marketing moves of pharmaceutical companies and the role of the government in regulating this market.
The paper consists of an introduction, two chapters, a conclusion and recommendations. The list of used literature is attached to the paper.
The first chapter deals with the role of pharmaceutical companies in protecting the health of the population. Also, there are discussed literary sources, articles on pharmacy and the legislative framework governing the pharmaceutical market in Georgia. The second chapter analyzes the survey materials of pharmaceutical market consumers and draws conclusions based on the results obtained. The final conclusion summarizes the paper and outlines the pros and cons of the Georgian pharmaceutical market and suggest ways and means to eliminate the problems.

მოცემული სამაგისტრო ნაშრომის „სააფთიაქო ქსელის მარკეტინგის თავისებურებები საქართველოში თანამედროვე კრიზისის ფონზე“ მიზანია იმის გარკვევა, თუ როგორ ვითარდება და ფუნქციონირებს საქართველოში სააფთიაქო ქსელი, როგორ უმკლავდება ის მიმდინარე ეტაპზე შექმნილი კრიზისის გამოწვევებს და როგორია ამ ყველაფრის მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულება.
ნაშრომში განხილულია ქართულ ფარმაცევტულ ბაზარზე არსებული კონკურენტული მდგომარეობა, ფარმაცევტული კომპანიების მარკეტინგული სვლები და სახელმწიფოს როლი რეგულირების კუთხით აღნიშნულ ბაზარზე.
ნაშრომი შედგება შესავლის, ორი თავის, დასკვნისა და რეკომენდაციებისგან. ნაშრომს დაერთვის გამოყენებული ლიტერატურის სია.
პირველ თავში მოცემულია ფარმაცევტული მედიკამენტებით მოვაჭრე ორგანიზაციების როლი მოსახლეობის ჯანმრთელობის დაცვაში. განხილულია ფარმაციის შესახებ არსებული ლიტერატურული წყაროები, სტატიები და ის საკანონმდებლო ბაზა, რომლითაც რეგულირდება ფარმაცევტული ბაზარი საქართველოში. მეორე თავში გაანალიზებულია ფარმაცევტული ბაზრის მომხმარებელთა გამოკითხვის მასალები და მიღებული შედეგების საფუძველზე გაკეთებულია დასკვნები. საბოლოო დასკვნაში შეჯამებულია ნაშრომი და გამოკვეთილია ქართული ფარმაცევტული ბაზრის დადებითი და უარყოფითი მხარეები და ჩამოყალიბებულია პრობლემათა აღმოფხვრის გზები და რეკომენდაციები.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2370
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Elene Tchutchulashvili Samagistro.pdfსააფთიაქო ქსელის მარკეტინგის თავისებურებები საქართველოში თანამედროვე კრიზისის ფონზე2.03 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

116
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

726
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.