Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2350
Title: Research of determining customer attitudes towards online insurance, on the example of “TBC Insurance”
ონლაინ სადაზღვევო მომსახურების მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევა („თიბისი დაზღვევის“ მაგალითზე)
Authors: kobakhidze, Salome 
კობახიძე, სალომე 
Advisor: ოქრუაშვილი, ნანული 
Degree Name: Master of Business Administration
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Economics and Business 
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: ონლაინ სადაზღვევო მომსახურება
თიბისი დაზღვევა
Issue Date: 2020
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Research of determining customer attitudes towards online insurance, on the example of “TBC Insurance”.
Research is implemented throughout Georgia. The aime of this research is to study the current trens in the insurance market of Georgia and to present marketing strategies. Based on the above, study the marketing issues of consumer attitudes in the field of insurance and develop relevant recommendations based on the news.
The structure of the research is as follows:
The first chapter discusses the theoretical-methodological aspects of insurance service research. This chapter discusses topics such as the essence and main features of insurance services, the creation and development of the online insurance market: global challenges and online insurance practices in the Georgian market, TBC insurance and its role in developing an online insurance market.
The second chapter presents the results of a survey of consumer attitudes towards online insurance, which consists of three blocks. These blocks are: social-demographic block, customer attitude block for insurance services, based of TBC Insurance example, customer dependency block on online insurance.
Research has shown that online services are associated with certain difficulties that require a lot of hard work to correct processes. However, customers are satisfied with the existing service.
Master’s thesis consists of 2 chapters, 5 sub-chapters, conclusion and recommendations, accompanied by a bibliographic list and an appendix.

სამაგისტრო ნაშრომი- „ონლაინ სადაზღვევო მომსახურების მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევა თიბისი დაზღვევის მაგალითზე“, საქართველოს მასშტაბით არის შესრულებული. მოცემული ნაშრომის მიზანი გახლავთ საქართველოს სადაზღვევო მომსახურების ბაზარზე მიმდინარე ტენდენციების შესწავლა და ამ უკანასკნელის გათვალისწინებით მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავება, რაც გულისხმობს, ონლაინ დაზღვევის მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების გამოვლენას, „თიბისი დაზღვევის“ მაგალითზე. ნაშრომის სტრუქტურა შემდეგი სახის გახლავთ:
შესავალ ნაწილში წარმოდგენილია თემის აქტუალობა, კვლევითი ნაშრომის მიზანი და ამოცანები, კვლევის მეთოდოლოგია, საკითხის შესწავლისას გამოყენებული ძირითადი წყაროები.
პირველ თავში განხილული გახლავთ სადაზღვევო მომსახურების კვლევის თეორიულ- მეთოდოლოგიური ასპეტქები. ამ თავში მოიაზრება ისეთი თემების განხილვა და შესწავლა, როგორიც არის სადაზღვევო მომსახურების არსი და ძირითადი მახასიათებლები, ონლაინ სადაზღვევო ბაზრის შექმნა და განვითარება: გლობალური გამოწვევები და ონლაინ დაზღვევის პრაქტიკა საქართველოს ბაზარზე, „თიბისი დაზღვევა“ და მისი როლი საქართველოში ონლაინ დაზღვევის ბაზრის ჩამოყალიბებასა და განვითარებაში.
მეორე თავში წარმოდგენილია კვლევის მეთოდოლოგია და ონლაინ დაზღვევის მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევის შედეგები, რომელიც სამი ბლოკისაგან შედგება. ეს ბლოკები გახლავთ: სოციალურ-დემოგრაფიული ბლოკი, სადაზღვევო მომსახურებისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების ბლოკი, „თიბისი დაზღვევის“ მაგალითზე, ონლაინ სადაზღვევო მომსახურებისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების განსაზღვრის ბლოკი,“თიბისი დაზღვევის“ მაგალითზე.
ნაშრომი წარმოდგენილია შემდეგი სტრუქტურით: 2 თავი, 5 ქვეთავი, დასკვნა და რეკომენდაციები. ნაშრომს თან ახლავს ბიბლიოგრაფიული ნუსხა და დანართი.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2350
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Salome kobakhidze.pdfონლაინ სადაზღვევო მომსახურების მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევა („თიბისი დაზღვევის“ მაგალითზე)1.99 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

77
checked on Apr 26, 2024

Download(s)

218
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.