Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2302
Title: Survey of consumer attitudes towards the services of employment agencies
დასაქმების სააგენტოების მომსახურებისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევა
Authors: japaridze, Ana 
ჯაფარიძე, ანა 
Advisor: Okruashvili, Nanuli 
ოქრუაშვილი, ნანული 
Degree Name: Master of Business Administration
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: Business Administration
ბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Economics and Business 
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: დასაქმების სააგენტოები
სამუშაოს მაძიებლები
ვაკანსიები
Issue Date: 2020
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The world and opportunities ara changing rapidly, we need to adapt our workforce to new technologies and make technical or organizational changes.
Globalization and technological development are the main reasons for changes. The changes could lead to a mismatch between existing skills and employer requirements, resulting in rising unemployment.Employment agencies play a major role in balancing demand and supply.
The purpose of the agencies is to facilicate the compliance of job seekers with existing vacancies.
Employment service providers make practical desicions that allow them to achieve a match between job seekers skills and expectations.
As a part of paper, i conducted a quantative research tu examine the attitudes of consumers towards the services of employment agencies.
Research focosed on the following issues: the degree of loyalty to employment agencies,the confidence factor, the disvantages and advantages of service.
Research has shown ,that job seekers do not have the confidence to look for services in employment agencies and believe that in many cases, cooperating with them is futile. The technical side of services of employment with them is futile. The technical side of the services of employment agencies should also be improved, modern technologies should be used more and websites should be easier to understand.
Employment agencies need to develop effetive poliies to ensure the consumer satisfaction levels are raised and that their loyality is maintained.

სამყარო და შესაძლებლობები სწრაფად იცვლება,საჭიროა სამუშაო ძალის ადაპტირება ახალ ტექნოლოგიებთან და ტექნიკური თუ ორგანიზაციული ცვლილებების განხორციელება.
გლობალიზაცია და ტექნოლოგიური განვითარება არის ცვლილებების ძირითადი მიზეზი. ცვლილებებმა შეიძლება გამოიწვიოს შეუსაბამობა არსებულ უნარებსა და დამსაქმებლის მოთხოვნებს შორის, რისი შედეგიც არის უმუშევრობს დონის ზრდა. მოთხოვნა-მიწოდების დაბალანსებაში დასაქმების სააგენტოები დიდ როლს ასრულებენ.
სააგენტოების მიზანია ხელი შეუწყონ სამუშაოს მაძიებლების შესაბამისობას არსებულ ვაკანსიებთან. დასაქმების მომსახურების მიმწოდებლები იღებენ პრაქტიკულ გადაწყვეტილებებს,რაც სამუშაო მაძიებლების უნარებსა და მოლოდინს შორის შესაბამისობის მიღწევის საშუალებას იძლევა.
ჩავატარე რაოდენობრივი კვლევა დასაქმების სააგენტოების მომსახურების მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების შესასწავლად.კვლევის ჩატარებისას აქცენტები გაკეთდა შემდეგ საკითხებზე: დასაქმების სააგენტოებისადმი ლოიალურობის ხარისხი, ნდობის ფაქტორი, მომსახურების ნაკლოვანებები და უპირატესობები.
ჩატარებულმა კვლევამ გვიჩვენა, რომ სამუშაოს მაძიებლებს დასაქმების სააგენტოების მომსახურების მიმართ არ აქვთ სათანადო ნდობა და თვლიან, რომ ხშირ შემთხვევაში მათთან თანამშრომლობა უშედეგოა. ასევე გასაუმჯობესებელია დასაქმების სააგენტოების მომსახურების ტექნიკური მხარე, მეტად უნდა იყოს გამოყენებული თანამედროვე ტექნოლოგიები და ვებგვერდებიც უფრო მარტივად აღსაქმელი.
დასაქმების სააგენტოებს სჭირდებათ ეფექტური პოლიტიკის შემუშავება, რათა უზრუნველყონ მომხმერებელთა კმაყოფილების დონის ამაღლება და მათი ლოიალურობის მოპოვება.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2302
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Anna Japaridze Samagistro.pdfდასაქმების სააგენტოების მომსახურებისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევა1.29 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

54
checked on Apr 26, 2024

Download(s)

115
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.