Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2265
Title: სასწავლო მიზნის მისაღწევი აქტივობები
Authors: დავითაძე, ოქრო 
Advisor: დედა ბარბარე (მეგრელაძე) 
Degree Name: Master of Humanitarian Science
ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა მაგისტრი
Degree Discipline: ფილოლოგია
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: თანამედროვე სასკოლო საქმიანობა
Issue Date: 2020
Abstract: 
The issue discussed in Okro Davitadze’s work “Activities to Achieve Learning Goals” is relevant in modern school activities.
The work represents effective approaches of the appropriate activities for the learning goals.
The scientific approach of the paper is to discuss new approaches in accordance with modern requirements. Outdoor activities, integrated lesson for differentiated teacher are developed; characteristics of activity evaluation are given. The effectiveness of using activities is confirmed by trial work and sharing experience.
Pedagogical, psychological sources, latest research materials are found and analyzed.
Describing the activities, defining the form of the use, and determining the evaluation characteristics make it possible to use the work in practice.
The work consists of two chapters and five paragraphs. The discussed issues are logically sorted by content, the variety of theoretical issues, the characterization of activities according to the national curriculum, the selection of appropriate activity form for lesson types and style create the conditions for conducting pilot work.
Processed and experienced activities are varied and contribute to the achievement of the lesson goal.

ოქრო დავითაძის ნაშრომში „სასწავლო მიზნის მისაღწევი აქტივობები“ განხილული საკითხი აქტუალურია თანამედროვე სასკოლო საქმიანობაში.
ნაშრომში განხილულია ჩევსასწავლო მიზანთან შესაბამისი აქტივობების შერის ეფექტური მიდგომები.
ნაშრომის მეცნიერულ მიდგომას წარმოადგენს ახალი მიდგომების განხილვა თანამედროვე მოთხოვნების შესაბამისად. დამუშავებულია აქტივობები საველე, ინტეგრირებული გაკვეთილი დიფერენცირებული სწავლებისათვის, მოცემულია აქტივობების შეფასების მახასიათებლები. აქტივობების გამოყენების ეფექტურობა დადასტურებულია საცდელი მუშაობითა და გამოცდილების გაზიარებით.
მოძიებული და გაანალიზებულია პედაგოგიური, ფსიქოლოგიური წყაროები, უახლესი კვლევის მასალები.
აქტივობების აღწერა, მათი გამოყენების ფორმების განსაზღვრა და შეფასების მახასიათებლების დადგენა ნაშრომის პრაქტიკულად გამოყენების შესაძლებლობას ქმნის.
ნაშრომი ორი თავისა და ხუთი პარაგრაფისგან შედგება. განხილული საკითხები შინაარსის მიხედვით ლოგიკურად არის დალაგებული, თეორიული საკითხების მრავალფეროვნება: აქტივობების დახასიათება ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით, გაკვეთილის ტიპისა და სახეების შესაბამისი აქტივობების ფორმების შერჩევა ქმნის პირობებს საცდელი მუშაობის წარმართვისათვის.
დამუშავებული და გამოცდილებით შემოწმებული აქტივობები მრავალფეროვანია და ხელს უწყობს გაკვეთილის მიზნის მიღწევას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2265
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Okro Davitadze Samagistro.pdfსასწავლო მიზნის მისაღწევი აქტივობები1.31 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

81
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

1,583
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.