გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2213
სათაური: ციფრული ტექნოლოგიები და მისი გავლენა ტურისტული სააგენტოების საქმიანობაზე
ავტორები: ბარდაველიძე, მარიამ 
ხელმძღვანელი: პაპაჩაშვილი, ნინო 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირება
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Sulkhan-Saba Orbeliani University 
სულხან-საბა ორბელიანის უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business and Tourism 
ბიზნესისა და ტურიზმის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ელექტრონული გაყიდვები
ელექტრონული ბიზნესი
გლობალიზაცია
ინტერნეტგაყიდვების ბაზარი
მომხმარებელი
გამოცემის თარიღი: 2020
გამომცემელი: Sulkhan-Saba Orbeliani University 
სულხან-საბა ორბელიანის უნივერსიტეტი 
URI: https://openscience.ge/handle/1/2213
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესისა და ტურიზმის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Mariam Bardavelidze Samagistro .pdfციფრული ტექნოლოგიები და მისი გავლენა ტურისტული სააგენტოების საქმიანობაზე1.66 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

114
checked on May 3, 2024

გადმოწერა

1,292
checked on May 3, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.