Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2213
Title: ციფრული ტექნოლოგიები და მისი გავლენა ტურისტული სააგენტოების საქმიანობაზე
Authors: ბარდაველიძე, მარიამ 
Advisor: პაპაჩაშვილი, ნინო 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Sulkhan-Saba Orbeliani University 
სულხან-საბა ორბელიანის უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business and Tourism 
ბიზნესისა და ტურიზმის ფაკულტეტი 
Keywords: ელექტრონული გაყიდვები
ელექტრონული ბიზნესი
გლობალიზაცია
ინტერნეტგაყიდვების ბაზარი
მომხმარებელი
Issue Date: 2020
Publisher: Sulkhan-Saba Orbeliani University 
სულხან-საბა ორბელიანის უნივერსიტეტი 
URI: https://openscience.ge/handle/1/2213
Appears in Collections:ბიზნესისა და ტურიზმის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Mariam Bardavelidze Samagistro .pdfციფრული ტექნოლოგიები და მისი გავლენა ტურისტული სააგენტოების საქმიანობაზე1.66 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

113
checked on Apr 20, 2024

Download(s)

1,280
checked on Apr 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.