გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2053
სათაური: საერთაშორისო მარკეტინგის თავისებურებები და მისი გავლენა ქართული კომპანიების განვითარებაზე
ავტორები: თეონა, სამხარაძე 
ხელმძღვანელი: დალაქიშვილი - ჭიჭინაძე, რუსუდან 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: საერთაშორისო ბაზრების თავისებურებები
წარმატებული საერთაშორისო კომპანიების მარკეტინგული სტრატეგიები
ქართული კომპანიები
გამოცემის თარიღი: 2020
გამომცემელი: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The master's thesis covers with the peculiarities of international marketing and its impact on the development of Georgian companies. The role of international marketing is great in the development of Georgian companies and not only Georgian companies. In order for a company to make a decent profit, it is necessary to enter the international market where there is great competition, unlike local markets. Responds to the same strategy alike.
My master's thesis is to get to know more about the companies that have succeeded in the international market, not only in terms of product variety and quality, but also in the right marketing strategies. And ways to develop them.

სამაგისტრო ნაშრომი შეეხება, საერთაშორისო მარკეტინგის თავისებურებებს და მისი გავლენას ქართული კომპანიების განვითარებაზე. საერთაშორისო მარკეტინგის როლი უდიდესია ქართული კომპანიების და არამარტო ქართული კომპანიების განვითარებაში. იმისათვის, რომ კომპანიამ სოლიდური მოგება მიიღოს აუცილებელია გავიდეს საერთაშორისო ბაზარზე სადაც შედარებით დიდი კონკურენციაა, განსხვავებით ლოკალური ბაზრებისაგან, ყოველივე ამის მისაღწევად კი კომპანიები უნდა ფლობდნენ ცოდნას საერთაშორისო მარკეტინგის თავისებურებების შესახებ, რათა მათი საქმიანობა წარმატებული აღმოჩნდეს კონკრეტულ სფეროსა და ქვეყანაში, რადგან მნიშვნელოვანია გვესმოდეს, რომ ყველა ბაზარი არ პასუხობს იმავე სტრატეგიაზე ერთნაირად.
ჩემი სამაგისტრო ნაშრომის თემის დაინტერესების ერთ-ერთი მიზეზია, კომპანიების უფრო კარგად გაცნობა, რომლებმაც საერთაშორისო ბაზარზე წარმატებას მიაღწიეს, არა მხოლოდ პროდუქციის მრავალფეროვნებით და ხარისხით, არამედ სწორი მარკეტინგული სტრატეგიებით. სწორედ, სტატეგიებს და თავისებურებებს განვიხილავ ჩემს ნაშრომში, ასევე კონკრეტულად განხილული იქნება მაგალითები, რომლებიც აღწერს წარმატებული კომპანიების მიდგომებს და მათი განვითარების გზებს.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2053
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Samagistro Samkharadze.pdfსაერთაშორისო მარკეტინგის თავისებურებები და მისი გავლენა ქართული კომპანიების განვითარებაზე1.09 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

270
checked on May 4, 2024

გადმოწერა

2,184
checked on May 4, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.