Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2053
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorდალაქიშვილი - ჭიჭინაძე, რუსუდანka
dc.contributor.authorთეონა, სამხარაძეka
dc.date.accessioned2020-08-19T11:51:21Z-
dc.date.available2020-08-19T11:51:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2053-
dc.description.abstractThe master's thesis covers with the peculiarities of international marketing and its impact on the development of Georgian companies. The role of international marketing is great in the development of Georgian companies and not only Georgian companies. In order for a company to make a decent profit, it is necessary to enter the international market where there is great competition, unlike local markets. Responds to the same strategy alike. My master's thesis is to get to know more about the companies that have succeeded in the international market, not only in terms of product variety and quality, but also in the right marketing strategies. And ways to develop them.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომი შეეხება, საერთაშორისო მარკეტინგის თავისებურებებს და მისი გავლენას ქართული კომპანიების განვითარებაზე. საერთაშორისო მარკეტინგის როლი უდიდესია ქართული კომპანიების და არამარტო ქართული კომპანიების განვითარებაში. იმისათვის, რომ კომპანიამ სოლიდური მოგება მიიღოს აუცილებელია გავიდეს საერთაშორისო ბაზარზე სადაც შედარებით დიდი კონკურენციაა, განსხვავებით ლოკალური ბაზრებისაგან, ყოველივე ამის მისაღწევად კი კომპანიები უნდა ფლობდნენ ცოდნას საერთაშორისო მარკეტინგის თავისებურებების შესახებ, რათა მათი საქმიანობა წარმატებული აღმოჩნდეს კონკრეტულ სფეროსა და ქვეყანაში, რადგან მნიშვნელოვანია გვესმოდეს, რომ ყველა ბაზარი არ პასუხობს იმავე სტრატეგიაზე ერთნაირად. ჩემი სამაგისტრო ნაშრომის თემის დაინტერესების ერთ-ერთი მიზეზია, კომპანიების უფრო კარგად გაცნობა, რომლებმაც საერთაშორისო ბაზარზე წარმატებას მიაღწიეს, არა მხოლოდ პროდუქციის მრავალფეროვნებით და ხარისხით, არამედ სწორი მარკეტინგული სტრატეგიებით. სწორედ, სტატეგიებს და თავისებურებებს განვიხილავ ჩემს ნაშრომში, ასევე კონკრეტულად განხილული იქნება მაგალითები, რომლებიც აღწერს წარმატებული კომპანიების მიდგომებს და მათი განვითარების გზებს.ka
dc.language.isoka-
dc.language.isoen
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაერთაშორისო ბაზრების თავისებურებებიka
dc.subjectწარმატებული საერთაშორისო კომპანიების მარკეტინგული სტრატეგიებიka
dc.subjectქართული კომპანიებიka
dc.titleსაერთაშორისო მარკეტინგის თავისებურებები და მისი გავლენა ქართული კომპანიების განვითარებაზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Samkharadze.pdfსაერთაშორისო მარკეტინგის თავისებურებები და მისი გავლენა ქართული კომპანიების განვითარებაზე1.09 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

270
checked on May 4, 2024

Download(s)

2,184
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.