გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1795
სათაური: ქართული ტურისტული პოტენციალის საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარიზაციის სტრატეგიები
ავტორები: სადუნიშვილი, მარეხი 
ხელმძღვანელი: დალაქიშვილი, რუსუდან 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ქართული ტურისტული პოტენციალი
საერთაშორისო ბაზარი
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The main topic of the project is Georgian tourism potential and the popularization strategies in the international market.
The master`s project contains general characterization of tourism, the ways of tourism development in Georgia, the current situation and the types of tourism that are most developed in Georgia. I will also take part in tourism`s role and purpose in the development of the country.
The project also discusses the Tourism potential of Georgia and Tourism resources that are unused or incomplete. I will talk about the possibilities of using this resources and and the necessary action for that.
Project describes the reasons why it is vital for Georgia`s tourism potential, to take part into the International market and what activities are needed to popularize Georgian tourism in the International market.
According to the information avialable in the research, we can see the strong and the weak sides of Georgian tourism. Its capabilities and importance in the development and advacement of the country.
Through the research we will also consides strategies for promoting popularization of Georgian tourism in the International market and becoming one of the most attective country in the world.

ნაშრომის მთავარ თემას წარმოადგენს ქართული ტურისტული პოტენციალი და მისი საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარიზაციის სტრატეგიები.
ნაშრომში განხილულია ტურიზმის ზოგადი დახასიათება, უშუალოდ საქართველოში ტურიზმის განვითარების განვლილი გზები, დღევანდელი მდგომარეობა და ტურიზმის ის სახეობები, რომლებიც ყველაზე მეტადაა განვითარებული საქართველოში. შევეხები ასევე ტურიზმის როლსა და დანიშნულებაზე ქვეყნის განვითარებაში. ნაშრომში ასევე განხილულია საქართველოს ტურიზმის პოტენციალი და ის ტურისტული რესურსები, რომლების აუთვისებელია ან არასრულად არის ათვისებული. ვისაუბრებ ამ რესურსების ათვისების შესაძლებლობებზე და ამისათვის საჭირო ქმედებებზე.
ნაშრომში აღწერილია ის საჭიროებები და მიზეზები, თუ რატომ არის საქართველოსთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი ჩვენი ქვეყნის ტურისტული პოტენციალისა და შესაძლებლობების საერთაშორისო ბაზარზე გატანა და რა აქტივობებია საჭირო ქართული ტურიზმის საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარიზაციისთვის.
კვლევაში არსებული ინფორმაციით კი უფრო თვალნათლივ დავინახავთ ქართული ტურიზმის ძლიერ და სუსტ მხარეებს, მის შესაძლებლობებსა და მნიშვნელობას ქვეყნის განვითარებასა და წინსვლაში.
კვლევის მეშვეობით განვიხილავთ ასევე ქართული ტურიზმის ადგილს საერთაშორისო ბაზარზე და ერთერთ ტურისტულად მიმზიდველ ქვეყნად ჩამოყალიბების პოპულარიზაციის სტრატეგიებს.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1795
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Marekhi Sadunishvili.pdfქართული ტურისტული პოტენციალის საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარიზაციის სტრატეგიები810.23 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

83
checked on May 23, 2024

გადმოწერა

851
checked on May 23, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.