გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1790
სათაური: ინტერნეტ მარკეტინგის როლი მცირე ბიზნესის განვითარებაში
ავტორები: ჩაჩუა, თალიკო 
ხელმძღვანელი: ღლონტი, გიორგი 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ინტერნეტ მარკეტინგი
მცირე ბიზნესის განვითარება
ციფრული მარკეტინგი
ონლაინ მარკეტინგი.
ელექტრონული მარკეტინგი
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
This work is about internet marketing and the role of internet marketing in development of small business. It describes tendencies and attitudes of representators of small business. this work analyzes problems and barriers which are found during marketing activities.
In the world of modern technology, marketing also was transformed and reformed as a alternative of a traditional marketing in a form of internet marketing. term “internet marketing” by itself might be found in a different forms, for example as electronic marketing, digital marketing and online marketing.
second chapter of work reviews different forms of internet marketing, which provides many possibilities of its use. Also there is summoned examples of different online marketing campaign by well-known brands.
The third part of work is about survey and analyzing survey results. Also there is review of obstructions to which are faced small business.

წინამდებარე ნაშრომი ეხება ინტერნეტ მარკეტინგს და ინტერნეტ მარკეტინგის როლს მცირე ბიზნესის განვითარებაში. მასში ასახულია ტენდენციები და დამოკიდებულებები მცირე ბიზნესის წარმომადგენელთა მხრიდან. გაანალიზებულია ის პრობლემები და წინააღმდეგობები რასაც აწყდებიან მარკეტინგული აქტივობების წარმოების პროსცესში.
თანამედროვეობის ტექნოლოგიური სიახლეების ერაში ტრანსფორმაცია განიცადა მარკეტინგმაც და ჩამოყალიბდა ტრადიციულის თანამედროვე ალტერნატივა, ინტერნეტ მარკეტინგის სახით. თავად ტერმინი ინტერნეტ მარკეტინგი შესაძლოა შეგვხვდეს სხვადასხა სახით, მაგალითად, როგორიცაა ელექტრონული მარკეტინგი, ციფრული მარკეტინგი ან ონლაინ მარკეტინგი.
ნაშრომის მეორე თავში განხილულია ინტერნეტ მარკეტინგის სხვადასხვა ფორმები, რომელიც მისი გამოყენების მრავალფეროვან შესაძლებლობას იძლევა. ასევე მოყვანილია ცნობილი ბრენდების მიერ განხორციელებული წარმატებული ონლაინ მარკეტინგის მაგალითები.
თემის მესამე ნაწილი დათმობილი აქვს კვლევას და კვლევის შედეგების ანალიზს. ასევე განხილულია წინააღმდეგობები, რომელსაც აწყდება მცირე ბიზნესი.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1790
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Taliko Chachua Samagistro.pdfინტერნეტ მარკეტინგის როლი მცირე ბიზნესის განვითარებაში1.28 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

327
checked on May 18, 2024

გადმოწერა

649
checked on May 18, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.