Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1604
Title: მანქანური სწავლება - მარკეტინგზე და მომხმარებლებზე გათვლილი პორტალი
Authors: სიხარულია, ლიკა 
Advisor: ქარჩავა, პაპუნა 
Degree Name: Master of Information Technology
მაგისტრი ინფორმაციულ ტექნოლოგიებში
Degree Discipline: ინფორმაციული ტექნოლოგიები. Information Technology
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Exact and Natural Sciences 
ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: მანქანური სწავლება
ხელოვნური ინტელექტი
მომხმარებლებზე გათვლილი პორტალი
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Nowadays Machine Learning is leading trend. You can come across the theme in many positive contexts, one of them is marketing.
I created portal, which is consideredto be grate option for restaurants for improvement marketing, customer satisfaction level and time scheduling, also it represents real needs of customers.
Though, I have to explain, that my motivation, while choosing the subject, was not only curiosity and interest in making intelligent system, but also to make something really new for Georgian business and not only for Georgia. My motivation was to build something that would bring benefits to companies.
In result, I got a system, which is clean, flexible, easily operated and smart. In other hand more satisfied users equals to bigger income.

მანქანური სწავლება მსოფლიოს იპყრობს. თანამედროვე ტექნოლოგიებში მნიშვნელოვანი ადგილი ეთმობა ხელოვნური ინტელექტის თემას. მისი დანახვა შესაძლებელია საკმაოდ ბევრ დადებით ასპექტში და ერთ - ერთი არის მარკეტინგი.
ეს თემა განვახორციელე პორტალში, რომელსაც გამოიყენებს სარესტორნო ქსელი მომხმარებლების მოსაზიდად და სწორი და ჯანსაღი მოსაზრებების ჩამოსაყალიბებლად თუ რა სურთ მომხმარებლებს.
თუმცა, უნდა აღინიშნოს, რომ მოტივაცია, სამუშაო თემის არჩევისას, არ ყოფილა მხოლოდ ის, რომ შემესწავლა და შემექმნა მანქანური ინტელექტის ერთერთი ფორმა, არამედ მსურდა,რომ პროექტი, რომელზეც ვიმუშავებდი გარდა იმისა, რომ იქნებოდა ტექნოლოგიურად სუფთად დაწერილი, ასევე იქნებოდა ახალი სიტყვა ქართულ და არა მარტო ქართულ ბაზარზე.
შედეგად მივიღე სისტემა, რომელიც აკმაყოფილებს ყველა სტანდარტს: არის სუფთა, მოქნილი, მართვადი და ამავდროულად ჭკვიანი. მარკეტინგული კუთხით კი მეტი კმაყოფილი მომხმარებელი უდრის მეტ შემოსავალს.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1604
Appears in Collections:ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis Sixarulia Lika.pdfმანქანური სწავლება - მარკეტინგზე და მომხმარებლებზე გათვლილი პორტალი533.31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

180
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

266
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.