Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1528
Title: სოციალური მედიის როლი თბილისის მერობის კანდიდატების წინასაარჩევნო კაპმანიის პროცესში
Authors: გოგრიჭიანი, ხატია 
Advisor: გერსამია, მარიამ 
Degree Name: MA of Mass Communications in Media Studies
მასობრივი კომუნიკაციის მაგისტრი მედიის კვლევებში
Degree Discipline: მასობრივი კომუნიკაციისა და მედიის კვლევები. (Mass Communication and Media Studies)
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: სოციალური მედია ,,Facebook” -ი
სარეკლამო პლატფორმა
Facebook გვერდების კონტენტ ანალიზი
Issue Date: 2018
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The role of social media in the pre-election campaign of Tbilisi mayoral candidates
in 2017. Introduction describes the methods and tasks of the study. Studies in this
direction have not been made in Georgia, and this article is a novelty.
Although social networks are very active in almost every direction in Georgia and
are not new to the novelty, we still find a lack of research in social networks.
Particularly small studies of social networks and policies Social media are the main
source of political activity in foreign sources, especially examples of the United
States. Master's thesis describes trends in the use of the Internet and social
networks in Georgia.
The final part of the qualitative research was presented, within the framework of
which the potential voter was interviewed, and in the pre-election period an indepth

analysis of the content of the candidates on Facebook's pages that
participated in municipal elections was conducted. As a result of the research,
there appeared tendencies in which Georgian politicians turn to social media in
order to position their image, as well as determine the ways of influencing voters.
As a result of the survey, we also identified strong and weak political opponents
in the strategy of social networks.

ნაშრომში განხილულია სოციალური მედიის როლი 2017 წლის თბილისი
თვითმმართველობის არჩევნების პროცესში. შესავალი აღწერს ნაშრომის
კვლევის მეთოდებსა და მიზნებს. საქართველოში ამ მიმართულებით
კვლევა არ გაკეთებულა და წინამდებარე ნაშრომი წარმოადგენს სიახლეს.
მიუხედავად იმისა რომ სოციალური ქსელები ძალიან აქტიურად
გამოიყენება საქართველოში თითქმის ყველა მიმართულებით და უკვე
აღარ წარმოადგენს სიახლეს, მაინც ვაწყდებით სოციალური მედიის
მიმართულებით წარმოებული კვლევების სიმცირეს. განსაკუთრებით
მცირეა კვლევები სოციალური მედიის და პოლიტიკის შესახებ. სოციალურ
მედიაში პოლიტიკური აქტივობის შესახებ ძირითად უცხოურ წყაროებშია
საუბარი, განსაკუთრებით კი ამერიკის შეერთებული შტატების
მაგალითებია საფუძვლიანად განხილული.
სამაგისტრო ნაშრომი აღწერს საქართველოში ინტერნეტის და სოციალური
მედიის მოხმარების ტენდენციებს. დასკვნით ნაწილში წარმოდგენილია
თვისებრივი კვლევის შედეგები რომლის ფარგლებშიც გამოიკითხა
პოტენციური ამომრჩეველი და განხორციელდა თვითმმართველობის
არჩევნებში მონაწილე კანდიდატების ,,Facebook“ -ის გვერდების
კონტენტის სიღრმისეული ანალიზი წინასაარჩევნო პერიოდში.
კვლევის შედეგად გამოიკვეთა ტენდენციები, რომლებსაც ქართველი
პოლიტიკოსები მიმართავენ სოციალური მედიაში თავიანთი იმიჯის
პოზიციონირებისთვის, ასევე გამოიკვეთა თუ რა ხერხებს მიმართავენ
ამომრჩეველზე გავლენს მოხდენის მიზნით. კვლევის შედეგად ასევე
დავადგინეთ პოლიტიკური ოპონენტების ძლიერი და სუსტი მხარეები
სოციალურ მედიაში განხორციელებული სტრატეგიის მიმართულებით.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1528
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis-Gogritchiani maskomi.pdfსოციალური მედიის როლი თბილისის მერობის კანდიდატების წინასაარჩევნო კაპმანიის პროცესში1.23 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

229
checked on Apr 24, 2024

Download(s)

871
checked on Apr 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.