გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის:
https://openscience.ge/handle/1/1492
სათაური: | საინფორმაციო, შემეცნებითი ვებ-საიტის ცნობადობისა და რეიტინგის განმსაზღვრელი ფაქტორები | ავტორები: | ჭიჭინაძე, თამთა კვირკელია, ქეთევან |
ხელმძღვანელი: | დურგლიშვილი, ნინო | ხარისხის სახელი: | Master of Sociology სოციოლოგიის მაგისტრი |
სასწავლო პროგრამის სახელი: | სოციოლოგია. Sociology | განათლების საფეხური (0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო): | 1 | დაწესებულება: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
ფაკულტეტი: | Faculty of Social and Political Sciences სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი |
საკვანძო სიტყვები: | სახის ვებ-საიტების რანჟირება საინფორმაციო-შემეცნებითი ვებ-საიტები მარკეტინგული სტრატეგიები |
გამოცემის თარიღი: | 2018 | გამომცემელი: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
რეზიუმე: | Research topic of Master's Thesis is a study of information and cognitive web-site recognition and rating factors.Along with many important issues, one of the most distinctive and serious issues is education problem and related issuesin Georgia.Today, more and more information technology develops.In recent years reforms have been implemented, which should have to change the existing educational system in Georgia and adopt European standards.The fact is that all of this has not resulted in substantial results and Georgia occupiesthe last position in the rank in the level of education of the world.Technologies are less commonly used for educational purposes and are more likely to be tailored to pupils. The present paper aims to make research Informative, cognitive Web-Site awareness and Rating Determining factors. Three public schools were selected for research. Selection criteria: School volume (small, medium, large) and school organizational-legal form: two schools are public, 1 private.Number of respondents: 50 pupils. Administrators of information-cognitive web sites, IT specialists, representatives of relevant fields of education, lecturers of university and directly by the site author have been selected as respondents of qualitative research. სამაგისტრო ნაშრომის საკვლევ თემას წარმოადგენს საინფორმაციო, შემეცნებითი ვებ-საიტის ცნობადობისა და რეიტინგის განმსაზღვრელი ფაქტორების კვლევა. საქართველოში ბევრ აქტუალურ საკითხთან ერთად, ერთ-ერთი ყველაზე გამორჩეული და სერიოზული განსჯის საგანი არის განათლების პრობლემა და მასთან დაკავშირებული საკითხები. დღეს უფრო და უფრო ვითარდება ინფორმაციული ტექნოლოგიები. ბოლო წლების განმავლობაში გატარდა რეფორმები, რომლებსაც წესით ძირეულად უნდა შეეცვალა საქართველოში არსებული დრომოჭმული საგანმანათლებლო სისტემა და დაენერგა ევროპული სტანდარტები. ფაქტია, რომ ამ ყველაფერს რაიმე არსებითი შედეგი არ მოჰყოლია და საქართველო მსოფლიო ქვეყნების რეიტინგში განათლების დონით, ისევ რიგით ბოლო პოზიციებს იკავებს. ტექნოლოგიები ნაკლებად გამოიყენება საგანმანათლებლო მიზნებით და შესაძლებელია უფრო მეტად იყოს მორგებული მოსწავლეებზე. წინამდებარე ნაშრომის მიზანია საინფორმაციო, შემეცნებითი ვებ-საიტის ცნობადობისა და რეიტინგის განმსაზღვრელი ფაქტორების კვლევა. კვლევისთვის შეირჩა სამი საჯარო სკოლა. შერჩევის კრიტერიუმები: სკოლის მოცულობა (მცირე, საშუალო, დიდი) და სკოლის ორგანიზაციულ-სამართლებრივი ფორმა: ორი სკოლა საჯაროა, 1 კერძო. რესპონდენტთა რაოდენობა: 50 მოსწავლე. სტატისტიკური ანალიზის პროცესში მოხდა მონაცემთა შეწონვა შერჩეულ სკოლებში მოსწავლეების პროპორციების შესაბამისად. თვისებრივი კვლევის რესპონდენტებად შეირჩა ვებ-საიტების ადმინისტრატორები, ტექნოლოგიური სფეროს სპეციალისტები, და კონკრეტური საგანმანათლებლო საიტის ავტორი. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/1492 |
ჩანს კოლექციებში: | სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი | აღწერა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
MA-Thesis.Tchichinadze.Kvirkelia sociol.pdf | საინფორმაციო, შემეცნებითი ვებ-საიტის ცნობადობისა და რეიტინგის განმსაზღვრელი ფაქტორები | 963.52 kB | Adobe PDF | დათვალიერება-გახსნა |
CORE Recommender
გვერდის დათვალიერება
223
checked on Sep 27, 2024
გადმოწერა
393
checked on Sep 27, 2024
Google ScholarTM
გადამოწმება
ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.