Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1492
Title: საინფორმაციო, შემეცნებითი ვებ-საიტის ცნობადობისა და რეიტინგის განმსაზღვრელი ფაქტორები
Authors: ჭიჭინაძე, თამთა 
კვირკელია, ქეთევან 
Advisor: დურგლიშვილი, ნინო 
Degree Name: Master of Sociology
სოციოლოგიის მაგისტრი
Degree Discipline: სოციოლოგია. Sociology
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: სახის ვებ-საიტების რანჟირება
საინფორმაციო-შემეცნებითი ვებ-საიტები
მარკეტინგული სტრატეგიები
Issue Date: 2018
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Research topic of Master's Thesis is a study of information and cognitive web-site
recognition and rating factors.Along with many important issues, one of the most
distinctive and serious issues is education problem and related issuesin Georgia.Today,
more and more information technology develops.In recent years reforms have been
implemented, which should have to change the existing educational system in Georgia
and adopt European standards.The fact is that all of this has not resulted in substantial
results and Georgia occupiesthe last position in the rank in the level of education of the
world.Technologies are less commonly used for educational purposes and are more likely
to be tailored to pupils.
The present paper aims to make research Informative, cognitive Web-Site awareness and
Rating Determining factors.
Three public schools were selected for research. Selection criteria: School volume (small,
medium, large) and school organizational-legal form: two schools are public, 1
private.Number of respondents: 50 pupils.
Administrators of information-cognitive web sites, IT specialists, representatives of
relevant fields of education, lecturers of university and directly by the site author have
been selected as respondents of qualitative research.

სამაგისტრო ნაშრომის საკვლევ თემას წარმოადგენს საინფორმაციო, შემეცნებითი
ვებ-საიტის ცნობადობისა და რეიტინგის განმსაზღვრელი ფაქტორების კვლევა.
საქართველოში ბევრ აქტუალურ საკითხთან ერთად, ერთ-ერთი ყველაზე
გამორჩეული და სერიოზული განსჯის საგანი არის განათლების პრობლემა და
მასთან დაკავშირებული საკითხები. დღეს უფრო და უფრო ვითარდება
ინფორმაციული ტექნოლოგიები. ბოლო წლების განმავლობაში გატარდა
რეფორმები, რომლებსაც წესით ძირეულად უნდა შეეცვალა საქართველოში
არსებული დრომოჭმული საგანმანათლებლო სისტემა და დაენერგა ევროპული
სტანდარტები. ფაქტია, რომ ამ ყველაფერს რაიმე არსებითი შედეგი არ მოჰყოლია
და საქართველო მსოფლიო ქვეყნების რეიტინგში განათლების დონით, ისევ რიგით
ბოლო პოზიციებს იკავებს. ტექნოლოგიები ნაკლებად გამოიყენება
საგანმანათლებლო მიზნებით და შესაძლებელია უფრო მეტად იყოს მორგებული
მოსწავლეებზე.
წინამდებარე ნაშრომის მიზანია საინფორმაციო, შემეცნებითი ვებ-საიტის
ცნობადობისა და რეიტინგის განმსაზღვრელი ფაქტორების კვლევა.
კვლევისთვის შეირჩა სამი საჯარო სკოლა. შერჩევის კრიტერიუმები: სკოლის
მოცულობა (მცირე, საშუალო, დიდი) და სკოლის ორგანიზაციულ-სამართლებრივი
ფორმა: ორი სკოლა საჯაროა, 1 კერძო. რესპონდენტთა რაოდენობა: 50 მოსწავლე.
სტატისტიკური ანალიზის პროცესში მოხდა მონაცემთა შეწონვა შერჩეულ
სკოლებში მოსწავლეების პროპორციების შესაბამისად.
თვისებრივი კვლევის რესპონდენტებად შეირჩა ვებ-საიტების ადმინისტრატორები,
ტექნოლოგიური სფეროს სპეციალისტები, და კონკრეტური საგანმანათლებლო
საიტის ავტორი.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1492
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA-Thesis.Tchichinadze.Kvirkelia sociol.pdfსაინფორმაციო, შემეცნებითი ვებ-საიტის ცნობადობისა და რეიტინგის განმსაზღვრელი ფაქტორები963.52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

205
checked on May 1, 2024

Download(s)

385
checked on May 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.