Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/1492
Title: | საინფორმაციო, შემეცნებითი ვებ-საიტის ცნობადობისა და რეიტინგის განმსაზღვრელი ფაქტორები | Authors: | ჭიჭინაძე, თამთა კვირკელია, ქეთევან |
Advisor: | დურგლიშვილი, ნინო | Degree Name: | Master of Sociology სოციოლოგიის მაგისტრი |
Degree Discipline: | სოციოლოგია. Sociology | Degree Level (0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral): | 1 | Institution: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
Faculty: | Faculty of Social and Political Sciences სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი |
Keywords: | სახის ვებ-საიტების რანჟირება საინფორმაციო-შემეცნებითი ვებ-საიტები მარკეტინგული სტრატეგიები |
Issue Date: | 2018 | Publisher: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
Abstract: | Research topic of Master's Thesis is a study of information and cognitive web-site recognition and rating factors.Along with many important issues, one of the most distinctive and serious issues is education problem and related issuesin Georgia.Today, more and more information technology develops.In recent years reforms have been implemented, which should have to change the existing educational system in Georgia and adopt European standards.The fact is that all of this has not resulted in substantial results and Georgia occupiesthe last position in the rank in the level of education of the world.Technologies are less commonly used for educational purposes and are more likely to be tailored to pupils. The present paper aims to make research Informative, cognitive Web-Site awareness and Rating Determining factors. Three public schools were selected for research. Selection criteria: School volume (small, medium, large) and school organizational-legal form: two schools are public, 1 private.Number of respondents: 50 pupils. Administrators of information-cognitive web sites, IT specialists, representatives of relevant fields of education, lecturers of university and directly by the site author have been selected as respondents of qualitative research. სამაგისტრო ნაშრომის საკვლევ თემას წარმოადგენს საინფორმაციო, შემეცნებითი ვებ-საიტის ცნობადობისა და რეიტინგის განმსაზღვრელი ფაქტორების კვლევა. საქართველოში ბევრ აქტუალურ საკითხთან ერთად, ერთ-ერთი ყველაზე გამორჩეული და სერიოზული განსჯის საგანი არის განათლების პრობლემა და მასთან დაკავშირებული საკითხები. დღეს უფრო და უფრო ვითარდება ინფორმაციული ტექნოლოგიები. ბოლო წლების განმავლობაში გატარდა რეფორმები, რომლებსაც წესით ძირეულად უნდა შეეცვალა საქართველოში არსებული დრომოჭმული საგანმანათლებლო სისტემა და დაენერგა ევროპული სტანდარტები. ფაქტია, რომ ამ ყველაფერს რაიმე არსებითი შედეგი არ მოჰყოლია და საქართველო მსოფლიო ქვეყნების რეიტინგში განათლების დონით, ისევ რიგით ბოლო პოზიციებს იკავებს. ტექნოლოგიები ნაკლებად გამოიყენება საგანმანათლებლო მიზნებით და შესაძლებელია უფრო მეტად იყოს მორგებული მოსწავლეებზე. წინამდებარე ნაშრომის მიზანია საინფორმაციო, შემეცნებითი ვებ-საიტის ცნობადობისა და რეიტინგის განმსაზღვრელი ფაქტორების კვლევა. კვლევისთვის შეირჩა სამი საჯარო სკოლა. შერჩევის კრიტერიუმები: სკოლის მოცულობა (მცირე, საშუალო, დიდი) და სკოლის ორგანიზაციულ-სამართლებრივი ფორმა: ორი სკოლა საჯაროა, 1 კერძო. რესპონდენტთა რაოდენობა: 50 მოსწავლე. სტატისტიკური ანალიზის პროცესში მოხდა მონაცემთა შეწონვა შერჩეულ სკოლებში მოსწავლეების პროპორციების შესაბამისად. თვისებრივი კვლევის რესპონდენტებად შეირჩა ვებ-საიტების ადმინისტრატორები, ტექნოლოგიური სფეროს სპეციალისტები, და კონკრეტური საგანმანათლებლო საიტის ავტორი. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/1492 |
Appears in Collections: | სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MA-Thesis.Tchichinadze.Kvirkelia sociol.pdf | საინფორმაციო, შემეცნებითი ვებ-საიტის ცნობადობისა და რეიტინგის განმსაზღვრელი ფაქტორები | 963.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
223
checked on Sep 27, 2024
Download(s)
393
checked on Sep 27, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.