გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1427
სათაური: ძალადობის ფორმები დაწყებითი კლასის მოსწავლეებში
ავტორები: მარღანია, ლიკა 
ხელმძღვანელი: ჯორბენაძე, რევაზ 
ხარისხის სახელი: Master of Arts in Conflictology
კონფლიქტოლოგიის მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: კონფლიქტების ანალიზი და მართვა. Conflict Analysis and Management
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: violence
conflict
school conflict
ძალადობა
კონფლიქტი
სასკოლო კონფლიქტი
გამოცემის თარიღი: 2018
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
In the thesis is considered the forms of violence in elementary class students. The topic is
relevant in its essence, because every day we face a number of cases of violence in schools,
which often leads to a disaster. In the 21
century children seem to be more aggressive and it
has different reasons. This study illustrates what kind of forms of violene are between
elementary class students. In this research participated -112 people (80 pupils and 32 teachers)
from Tbilisi and Zugdidi four public schools. The questionnaire was used, according to the
results, we can note that the most frequent forms of violence in primary schools are mockery,
verbal abuse, throwing off the item.
st
The purpose of the study was to determine how often the forms of violence in primary
classes were revealed. If teachers have the exact information about this. Is there any difference
between Tbilisi and Zugdidi elementary grades? We also wanted to know boys are more often
victims of violence or girls.
This study will help us to identify the peculiarities of the child's aggressive behaviors and
we can offer teachers and parents the behavioral management methods that ensure the
correction of behavior and reduction of aggressive actions.

ნაშრომში განხილულია ძალადობის ფორმების გამოვლინება დაწყებითი კლასის
მოსწავლეებში. თემა აქტუალურია თავისი არსით, რადგან ყოველდღიურად
სკოლებში ძალადობის უამრავ შემთხვევას ვაწყდებით, ბავშვები რასაც ხშირად
სავალალო შედეგამდე მივყავართ. 21-ე საუკუნეში ბავშვების აგრესიულ ქცევას,
სხვადასხვა მიზეზი შეიძლება ქონდეს. მოცემული კვლევა ასახავს თუ როგორი
ძალადობის ფორმები არსებობს დაწყებითი კლასის მოსწავლეებში. კვლევაში
მონაწილეობა მიიღო-112 მა ადამიანმა (80 მოსწავლე და 32 მასწავლებელი) თბილისის
და ზუგდიდის ოთხი საჯარო სკოლიდან. გამოყენებულ იქნა კითხვარი, მიღებული
შედეგების მიხედვით შეგვიძლია ავღნიშნოთ, რომ გამოკითხული სკოლების
დაწყებით კლასებში ყველაზე ხშირი ძალადობის ფორმებია დაცინვა, სიტყვიერი
შეურაცხყოფა, ნივთის გადაგდება.
კვლევის მიზანი იყო დაგვედგინა, თუ რამდენად ხშირია დაწყებით კლასებში
ძალადობის ფორმების გამოვლენა. მასწავლებლებს რამდენად ზუსტი ინფორმაცია
აქვთ ამის შესახებ. არის თუ არა განსხვავება თბილისისა და ზუგდიდის დაწყებითი
კლასის მოსწავლეებს შორის ძალადობის ფორმების გამოვლენის მიხედვით. ასევე
დაგვედგინა მოსწავლე ბიჭები უფრო ხშირად არიან ძალადობის მსხვერპლნი, თუ
გოგოები.
ეს კვლევა დაგვეხმარება ბავშვის აგრესიული ქცევის თავისებურების გამოვლენაში
და მიღებული შედეგებით შეგვიძლია მასწავლებლებსა და მშობლებს შევთავაზოთ
ქცევის მართვის ხერხები, რაც უზრუნველყოფს ქცევის კორექციას და აგრესიული
ქმედებების შემცირებას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1427
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro marghania.pdfძალადობის ფორმები დაწყებითი კლასის მოსწავლეებში1.25 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
ლიკა-მარღანია (1) konfliq.pdf854.11 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

431
checked on Oct 2, 2024

გადმოწერა

4,323
checked on Oct 2, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.