გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1293
სათაური: ტრანსმედია პროექტი Comment-არი
ავტორები: მეზვრიშვილი, თამარ 
სალუქვაძე, ნინო 
ხელმძღვანელი: კუპრაშვილი, ნათია 
ხარისხის სახელი: ჟურნალისტიკის მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: მედია და ახალი ტექნოლოგიები. Media and New Technology
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ინფორმაციული საზოგადოება და ტექნოლოგიური რევოლუცია
ახალი მედია - ახალი საზოგადოება
YouTube - თვითმაუწყებლობა
გამოცემის თარიღი: 2017
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Human is a social creature, which constantly has a need of communication, desire of sharing his thoughts and getting feedback. New technologies are making possible rapid communication, which gave us new possibilities and made communication easier. Internet has brought a new concept of time and space. Now we have “timeless time”, where geographical borders are no longer an obstacle.
Nowadays media, actually is on the internet, where creator of information and recipient unites in one person. That is why we decided to make a transmedia project, which will help the freedom of speech and expression with the medium that will give individuals opportunity to discuss and state their position on the issues they are interested in – to create content on their own and refresh it . To achieve this goal we use a channel on youtube and mobile application.
We named project by „comment-არი“, which provides the exact idea of it: it will give people an opportunity to express ideas, to discuss the issues critically, they are interested in and to make a comment on it. Moreover the name relies on one of the main social media function – comment itself becomes the part of the content. “Comment-არი” has its own logo and slogan: “what are you thinking on”.
Creation of a project like this is strengthened by theoretical compilation research. The project has a detailed description. We have determined the target audience, with the help of quantitative research methods we analyzed target, we also worked on the steps of promotion methods and made twelve month’s timetable and budget. Also we gave detailed information about work which was done by each author.

ადამიანი სოციალური არსებაა, რომელსაც მუდმივად აქვს კომუნიკაციის მოთხოვნილება, სურვილი იმისა, რომ გაუზიაროს საკუთარი აზრი სხვებს და მიიღოს უკუკავშირი.
თანამედროვე ტექნოლოგიები უსწრაფესი კომუნიკაციის შესაძლებლობას იძლევა, რამაც ადამიანთა შორის ურთიერთობები გაამარტივა და მათ ახალი შესაძლებლობები მისცა.
ინტერნეტმა დროისა და სივრცის ახლებური გაგება მოიტანა. დღეს გვაქვს „დროის გარეშე დრო“, სადაც გეოგრაფიული საზღვრები აღარ წარმოადგენს დაბრკოლებას.
დღეს მედია, ფაქტობრივად, ინტერნეტშია, სადაც ინფორმაციის შემქმნელი და მიმღები ერთ პიროვნებაში ერთიანდება. სწორედ ამიტომ გადავწყვიტეთ, შევქმნათ ტრანსმედია პროექტი, რომლის მიზანია სიტყვისა და გამოხატვის თავისუფლების ხელშეწყობა ისეთი მედიუმით, რომელიც ინდივიდებს საშუალებასა და ასპარეზს მისცემს, განიხილონ და დააფიქსირონ საკუთარი პოზიცია მათთვის საინტერესო საკითხებზე - თავად შექმნან და განაახლონ კონტენტი. ამ მიზნის მისაღწევად კი youtube channel-სა და მობილური აპლიკაციას ვიყენებთ.
პროექტს „comment-არი“ დავარქვით, რაც ზუსტად ასახავს მის იდეას: ის ხალხს საშუალებას მისცემს გამოთქვან მოსაზრებები, იმსჯელონ, კრიტიკულად განიხილონ მათთვის საინტერესო თემები და გააკეთონ კომენტარი. ამასთან, სახელი სოციალური მედიის ფუნქციონირების ერთერთ უმთავრეს პრინციპსაც ეხმიანება - კომენტარი თავად ხდება კონტენტის ნაწილი. „comment-არს“ აქვს თავისი ლოგო და სლოგანიც: „რას ფიქრობ, რას? “„comment-არის“ შექმნის საჭიროება კომპილაციური თეორიული კვლევითაა გამყარებული.
პროექტს აქვს დეტალური აღწერა, განვსაზღვრეთ სამიზნე აუდიტორია, რაოდენობრივი კვლევის მეთოდების გამოყენებით ვიკვლიეთ ბაზარი, შევიმუშავეთ პრომოუშენის განხორციელების ეტაპები, თორმეტ თვეზე გავწერეთ დროის ტაბულა და ბიუჯეტი. ასევე, დაწვრილებით აღვწერეთ თითოეული ავტორის მიერ შესრულებული სამუშაოები.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1293
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA Thesis.Mezvrishvili.Salukvadze axteq.pdfტრანსმედია პროექტი Comment-არი2.04 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

149
checked on May 17, 2024

გადმოწერა

573
checked on May 17, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.