გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1221
სათაური: განათლების საკითხებზე მომუშავე საზოგადოებრივი ორგანიზაციების განვითარების შემაფერხებელი ფაქტორები
ავტორები: ჭანტურია, გიორგი 
ხელმძღვანელი: მატარაძე, თეონა 
ხარისხის სახელი: სოციალურ მეცნიერებათა მაგისტრი ორგანიზაციის განვითარებაში.
სასწავლო პროგრამის სახელი: ორგანიზაციის განვითარება და კონსულტირება. Organization Development and Consulting
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ორგანიზაციული განვითარების მოდელების მიმოხილვა
საერთაშორისო გამოცდილება
საგნობრივი ასოციაციების ორგანიზაციულ განვითარების შემაფერხებელი ფაქტორები
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
General Education is a constitutional right for the Georgian citizens and the government finances it. Today, the system faces serious challenges, including the problems about quality and equity. According to both national and international research, schools are unable to develop in students the so-called life/soft skills or in other words – key competencies. With that, they are unable to fulfill the main national goals of general education.
Arguably, teachers play the most important role in general education development. Unfortunately, neither their competencies nor qualification is of the desired standards. Besides, the profession is not valued and recognized. In order for that to be changed, it is important that teacher subject associations are strong and effectively engaged in policy formation processes.

ზოგადი განათლება საქართველოს მოქალაქეების კონსტიტუციით გარანტირებული უფლებაა, რომელსაც სრულად აფინანსებს სახელმწიფო. დღესდღეობით, საქართველოში ზოგადი განათლების სისტემა უმწვავესი პრობლემების წინაშე დგას. მათ შორის, ყველაზე მნიშვნელოვანია განათლების ხარისხისა და მასზე თანაბარი ხელმისაწვდომობის საკითხები. როგორც საერთაშორისო ასევე ეროვნული კვლევების მიხედვით, ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებები ვერ ახერხებენ მოსწავლეების თანამედროვე უნარებით ე.წ. გამჭოლი კომპეტენციებით აღჭურვას (PIRLS, 2013) (TALIS, 2015) ანუ ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების მიღწევას.

სასკოლო განათლების განვითარებისათვის ყველაზე მნიშვნელოვან როლს მასწავლებლები ასრულებენ. სამწუხაროდ, მასწავლებელთა როგორც კომეპტენცია ასევე კვალიფიკაცია ვერ პასუხობს თანამედროვე მოთხოვნებს. გარდა ამისა, თავად პროფესია არ არის სათანადოდ აღიარებული და დაფასებული. საქართველოში მასწავლებლის პროფესიის პრესტიჟის ზრდისა და რეგულირების სისტემის შემდგომი განვითარებისათვის აუცილებელია საგნობრივი ასოციაციების გაძლიერება და განათლების პოლიტიკის ფორმირების პროცესებში ეფექტიანი მონაწილეობა.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1221
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA-Thesis.Chanturia giorgi org2019.pdfგანათლების საკითხებზე მომუშავე საზოგადოებრივი ორგანიზაციების განვითარების შემაფერხებელი ფაქტორები803.59 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

95
checked on Jul 23, 2024

გადმოწერა

253
checked on Jul 23, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.