Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1221
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმატარაძე, თეონაka
dc.contributor.authorჭანტურია, გიორგიka
dc.date.accessioned2019-12-26T11:41:39Z-
dc.date.available2019-12-26T11:41:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1221-
dc.description.abstractGeneral Education is a constitutional right for the Georgian citizens and the government finances it. Today, the system faces serious challenges, including the problems about quality and equity. According to both national and international research, schools are unable to develop in students the so-called life/soft skills or in other words – key competencies. With that, they are unable to fulfill the main national goals of general education. Arguably, teachers play the most important role in general education development. Unfortunately, neither their competencies nor qualification is of the desired standards. Besides, the profession is not valued and recognized. In order for that to be changed, it is important that teacher subject associations are strong and effectively engaged in policy formation processes.en
dc.description.abstractზოგადი განათლება საქართველოს მოქალაქეების კონსტიტუციით გარანტირებული უფლებაა, რომელსაც სრულად აფინანსებს სახელმწიფო. დღესდღეობით, საქართველოში ზოგადი განათლების სისტემა უმწვავესი პრობლემების წინაშე დგას. მათ შორის, ყველაზე მნიშვნელოვანია განათლების ხარისხისა და მასზე თანაბარი ხელმისაწვდომობის საკითხები. როგორც საერთაშორისო ასევე ეროვნული კვლევების მიხედვით, ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებები ვერ ახერხებენ მოსწავლეების თანამედროვე უნარებით ე.წ. გამჭოლი კომპეტენციებით აღჭურვას (PIRLS, 2013) (TALIS, 2015) ანუ ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების მიღწევას. სასკოლო განათლების განვითარებისათვის ყველაზე მნიშვნელოვან როლს მასწავლებლები ასრულებენ. სამწუხაროდ, მასწავლებელთა როგორც კომეპტენცია ასევე კვალიფიკაცია ვერ პასუხობს თანამედროვე მოთხოვნებს. გარდა ამისა, თავად პროფესია არ არის სათანადოდ აღიარებული და დაფასებული. საქართველოში მასწავლებლის პროფესიის პრესტიჟის ზრდისა და რეგულირების სისტემის შემდგომი განვითარებისათვის აუცილებელია საგნობრივი ასოციაციების გაძლიერება და განათლების პოლიტიკის ფორმირების პროცესებში ეფექტიანი მონაწილეობა.ka
dc.format.extent47 გვ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectორგანიზაციული განვითარების მოდელების მიმოხილვაka
dc.subjectსაერთაშორისო გამოცდილებაka
dc.subjectსაგნობრივი ასოციაციების ორგანიზაციულ განვითარების შემაფერხებელი ფაქტორებიka
dc.titleგანათლების საკითხებზე მომუშავე საზოგადოებრივი ორგანიზაციების განვითარების შემაფერხებელი ფაქტორებიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameსოციალურ მეცნიერებათა მაგისტრი ორგანიზაციის განვითარებაში.ka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineორგანიზაციის განვითარება და კონსულტირება. Organization Development and Consultingka
thesis.degree.grantorივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA-Thesis.Chanturia giorgi org2019.pdfგანათლების საკითხებზე მომუშავე საზოგადოებრივი ორგანიზაციების განვითარების შემაფერხებელი ფაქტორები803.59 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

95
checked on Jul 23, 2024

Download(s)

253
checked on Jul 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.