გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/477
სათაური: მოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვა.
ავტორები: ზოსიძე, ხატია 
ხელმძღვანელი: სამონაზვნე დედა ბარბარე (ც. მეგრელიძე) 
ხარისხის სახელი: განათლების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: განათლება
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: გაკვეთილის ტიპები
მოსწავლე
შედეგი
გამოცემის თარიღი: 2019
რეზიუმე: 
Annotation Master’s thesis of Khatia Zosidze named “student and efficient out come oriented aspects for flanning effective teaching process ”, illustrates current methods and techniques of modern school institution ( it describes mandatory activities for acquiring thecher status as well).
Scientific discovery of research Is the fact that student and out come oriented shortterm methods of planning teaching process was reflaced with new effective ways for learning goals and activities.
Research is analyzed according to planning a lesson, pedagogy existing visin, classification modern demands and new lesson planning according to the national teaching system.
Succeccful pedagogical experience and lesson are examined, analyzed and conclusion are made . Thesis introduces materials lik drofts and recomendatin making it possible for their future implementation ip practice post research issues are in are in accordance with and due to achieved results

ხატია ზოსიძის სამაგისტრო ნაშრომში „მოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის ეფექტური დაგეგმვის ზოგიერთი საკითხი“ განხილულია თანამედროვე სასკოლო საქმიანობის აქტუალური პრობლემა, იგი მასწავლებლის სტატუსის მოსაპოვებლად სავალდებულო აქტივობაა,
კვლევის მეცნიერული სიახლეა ის, რომ მოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის მოკლევადიანი დაგეგმვის მეთოდიკა შეივსო ახალი ეფექტური მიდგომებით, განსაზღვრულია გაკვეთილის ტიპის არჩევის, სასწავლო მიზნისა და აქტივობების ეფექტურობის გზა და საშუალება .
ნაშრომი გაანალიზებულია გაკვეთილის დაგეგმვის შესახებ, პედაგოგიურ მეცნიერებაში არსებული შეხედულება, კლასიფიკაცია , თანამედროვე მოთხოვნები , გაკვეთილის დაგეგმვის ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმის შესაბამისობა. შესწავლილია წარმატებული პედაგოგიური გამოცდილება და გაკვეთილები, ჩამოყალიბებულია დასკვნები.
ნაშრომში მასალები წარმოდგენილია : ნიმუშების, რეკომენდაციების სახით, რაც ამაღლებს მისი პრაქტიკაში გამოყენების შესაძლებლობას. კვლევის მიზნის შესაბამისად შერჩეული მეთოდები, პრობლემის შესაბამისია . ჩატარებული კვლევების, ანალიზი განაპირობებს მიღწეული შედეგების ნაშრომის გამოყენების სფეროს , განათლების მიმართულების სტუდენტები, მოქმედი მასწავლებლები, მშობლები.
URI: https://openscience.ge/handle/1/477
ჩანს კოლექციებში:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro zosidze.pdfმოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვა.997.35 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

84
checked on May 4, 2024

გადმოწერა

2,581
checked on May 4, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.