Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/477
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorსამონაზვნე დედა ბარბარე (ც. მეგრელიძე)ka
dc.contributor.authorზოსიძე, ხატიაka
dc.date.accessioned2019-11-12T06:59:53Z-
dc.date.available2019-11-12T06:59:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/477-
dc.description.abstractAnnotation Master’s thesis of Khatia Zosidze named “student and efficient out come oriented aspects for flanning effective teaching process ”, illustrates current methods and techniques of modern school institution ( it describes mandatory activities for acquiring thecher status as well). Scientific discovery of research Is the fact that student and out come oriented shortterm methods of planning teaching process was reflaced with new effective ways for learning goals and activities. Research is analyzed according to planning a lesson, pedagogy existing visin, classification modern demands and new lesson planning according to the national teaching system. Succeccful pedagogical experience and lesson are examined, analyzed and conclusion are made . Thesis introduces materials lik drofts and recomendatin making it possible for their future implementation ip practice post research issues are in are in accordance with and due to achieved resultsen
dc.description.abstractხატია ზოსიძის სამაგისტრო ნაშრომში „მოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის ეფექტური დაგეგმვის ზოგიერთი საკითხი“ განხილულია თანამედროვე სასკოლო საქმიანობის აქტუალური პრობლემა, იგი მასწავლებლის სტატუსის მოსაპოვებლად სავალდებულო აქტივობაა, კვლევის მეცნიერული სიახლეა ის, რომ მოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის მოკლევადიანი დაგეგმვის მეთოდიკა შეივსო ახალი ეფექტური მიდგომებით, განსაზღვრულია გაკვეთილის ტიპის არჩევის, სასწავლო მიზნისა და აქტივობების ეფექტურობის გზა და საშუალება . ნაშრომი გაანალიზებულია გაკვეთილის დაგეგმვის შესახებ, პედაგოგიურ მეცნიერებაში არსებული შეხედულება, კლასიფიკაცია , თანამედროვე მოთხოვნები , გაკვეთილის დაგეგმვის ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმის შესაბამისობა. შესწავლილია წარმატებული პედაგოგიური გამოცდილება და გაკვეთილები, ჩამოყალიბებულია დასკვნები. ნაშრომში მასალები წარმოდგენილია : ნიმუშების, რეკომენდაციების სახით, რაც ამაღლებს მისი პრაქტიკაში გამოყენების შესაძლებლობას. კვლევის მიზნის შესაბამისად შერჩეული მეთოდები, პრობლემის შესაბამისია . ჩატარებული კვლევების, ანალიზი განაპირობებს მიღწეული შედეგების ნაშრომის გამოყენების სფეროს , განათლების მიმართულების სტუდენტები, მოქმედი მასწავლებლები, მშობლები.ka
dc.language.isoka-
dc.subjectგაკვეთილის ტიპებიka
dc.subjectმოსწავლეka
dc.subjectშედეგიka
dc.titleმოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვა.ka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameგანათლების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro zosidze.pdfმოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვა.997.35 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

84
checked on May 3, 2024

Download(s)

2,581
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.