გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2704
სათაური: ეთნო პროდუქტების მარკეტინგი საერთაშორისო ბაზრებზე
Marketing of ethnic products in international markets
ავტორები: ქართველიშვილი, რატი 
ხელმძღვანელი: რუხაია-მოსემღვდლიშვილი, ნინო 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
დაწესებულება: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ეთნო პროდუქტების მარკეტინგი
ქართული კომპანიები
საერთაშორისო ბაზრები
გამოცემის თარიღი: 2021
რეზიუმე: 
წარმოდგენილი ნაშრომი ეხება, ეთნო პროდუქტების მარკეტინგს და მათ პოზიციონირებას საერთაშორისო ბაზრებზე. მარკეტინგულ საშუალებებს რომლებსაც იყენებენ ქართული კომპანიები ეთნო პროდუქტის პოპულარიზაციისათვის საერთაშორისო ბაზრებზე. სამაგისტრო ნაშრომი შედგება ოთხი თავისგან.
პირველ თავში განხილულია მარკეტინგის ისტორია მისი არსი, ძირითადი მახასიათებლები, განსხვავებები და მიზნები. რაზეა აქცენტის გაკეთება საჭირო და რომელი ფაქტორების გათვალისწინეება საჭირო იმისთვის, რომ მარკეტინგული საქმიანობა სწორი და წარმატებული იყოს?
მეორე თავში განხილულია ეთნოპროდუქტები და მათი წარმოშობა რა მიეკუთვნება ეთნოპოდუქტებს და როგორი დამოკიდებულებაა თანამედროვე სამყაროში მსგავსი პროდუქტის მიმართ. ქართული ეთნოპროდუქტები და მათი მწარმოებელი კომპანიების სტრატეგია და მარკეტინგული საშუალებები რომლებსაც ისინი იყენებენ.
მესამე თავში წარმოდგენილია კვლევა ჩაღრმავებული ინტერვიუს მეთოდის გამოყენებით, რომელიც ეხება ქართულ კომპანიებ, მათ სამოქმედო სტრატეგიას და ბიზნეს გარემოს, საერთაშორისო ბაზრებისათვის.
ნაშრომის ბოლოს წარმოდგენილია დასკვნა და გარკვეული რეკომენდაციები, რომელიც შეეხება ეთნო პროდუქტების მარკეტინგს საერთაშორისო ბაზრებზე.

The presented paped deals with marketing of ethno products and positioning in international markets, Ebout the marketing tools used by georgian ethno companies to promote an ethno product in international markets. The master thesis consists of four chapters.
First chapter discuss the history of marketing, its main ponts, main features, differences and goals, What do you need to focus on and what factors need to be taken firstly into account in order for a marketing activity to be right and successful?
The second chapter discusses ethnoproducts and their origin, what belongs to ethnoproducts and what is the attitude towards a similar product in todays world. Georgian ethnoproducts and the strategy of their manufacturing companies and the marketing tools to which they apply.
The third chapter presents a survey using in-depth interview method, which deals with Georgian companies, their action strategy and business environment for international markets.
At the end of the paper there is a conclusion and some recommendations regarding the marketing of ethnic products in international markets.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2704
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Rati Kartvelishvili Samagistro.pdfეთნო პროდუქტების მარკეტინგი საერთაშორისო ბაზრებზე824.98 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

171
checked on May 17, 2024

გადმოწერა

191
checked on May 17, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.