გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2699
სათაური: მცირე და საშუალო საწარმოების საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის მარკეტინგული სტრატეგიები
ავტორები: შათირიშვილი, ბარბარე 
ხელმძღვანელი: კობახიძე, დიმიტრი 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
დაწესებულება: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: საერთაშორისო ბაზარი
საწარმოები
მარკეტინგული სტრატეგიები
მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარების ეტაპები,
კომპანია „აიდიეს ბორჯომი“
გამოცემის თარიღი: 2021
რეზიუმე: 
სამაგისტრო ნაშრომი შეეხება საწარმოების საერთაშორისო ბაზარზე გატანის მარკეტინგულ სტრატეგიებს
ნაშრომში წარმოდგენილი და განხილულია მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარების ეტაპები, მათი მნიშვნელობა ქვეყნის ეკონომიკაში, როლი სოციუმში და გლობალიზაციის პროცესებში, ასევე ნაშრომში შევეხებით იმ პუნქტებს, რომელსაც უნდა აკმაყოფილებდეს საწარმო, რომელსაც ამბიცია აქვს თავისი ნაწარმო გაიტანოს საზღვრებს გარეთ.
კომპანიის საერთაშორისო დონის წარმატების საწყის ეტაპებსა და პირველ რიგში ადგილობრივი ბაზრის ათვისებაზეც ბუნებრივია გვექნება საუბარი და შესაჯამებლად გამოვიყენებთ იმ მარკეტინგულ სტატეგიებს და მათ ნიმუშებს, რომელიც ყველა სტარტაპს დასჭირდება, რომ საერთაშორისო დონის წარმატებას მიაღწიოს.
ნაშრომი აგებულია კომპანია „აიდიეს ბორჯომის“ მაგალითზე
თემის შერჩევა მოხდა იმის საფუძველზე, რომ კომპანია ბორჯომი დიდი ხანია როგორც ადგილობრივ ასევე საერთაშორისო ბაზარზე პოზიციონირებს და საინტერესოა მისი გავლენა ქართულ ეკონომიკაზე.
პირველ თავში განვიხილავ მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარების როლს ქვეყნის ეკონომიკაში, რა განსხვავებაა საერთაშორისო და ადგილობრივ ბაზრებს შორის
მეორე თავში განვიხილავთ იმ ქვეყნის ეკონომიკურ მდგომარეობას, რომელშიც წარმოებულია შპს აიდიეს ბორჯომი. რა სარგებლის მომტანია ეს წარმოება ქვეყნის ეკონომიკური განვითარებისათვის.
მესამე თავში განვიხილავთ იმ მარკეტინგულ სტრატეგიებს, რომელიც დაეხმარება ბიზნესს საერთაშორისო დონის ბაზრების ასათვისებლად.

Thesis of the master deals with marketing strategies for bringing enterprises to the international market.
The stages of small and medium business development have been presented and discussesed in the thesis, Their importance in the country's economy, role in society and globalization processes, We will also discuss those points in the thesis, which have to meet the enterprise, which has an ambition to export its products abroad
we will talk about the initial stages of the company's international level of success, first of all, the development of the local market. we will use the marketing strategies and their patterns that every startup will need to achieve international level of success.
The thesis has been based on the example of the company "IDS Borjomi"
Here in the first chapter will be discussed the role of small and medium businesses, in the country's economycal development, will be provided analysis about the differences between the local and international markets.
The second chapter will offer some assumptions about the economical environment of the country in which LTD “IDS Borjomi” is producing. Here we discuss the approaches, which would be beneficial to the company as well as to economic development of the country.
The third chapter will discuss some of the marketing strategies, which through out our thesis would seem as the ones that might be of a great help to local businesses to assimilate towards the international markets.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2699
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Barbare Shatirishvili.pdfმცირე და საშუალო საწარმოების საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის მარკეტინგული სტრატეგიები1.67 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

161
checked on May 17, 2024

გადმოწერა

254
checked on May 17, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.