გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/257
სათაური: ლოიალობის პროგრამების გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე
სხვა სათაურები: (მომხმარებლის მიერ ლოიალობის პროგრამებში ჩართვის/წევრად ყოფნის მოტივაციები)
ავტორები: დადიანიძე, ნათია 
მელიქიძე, მარიამ 
ბეგლარაშვილი, თორნიკე 
ხელმძღვანელი: გოგიჩაძე, ანა 
ხარისხის სახელი: MBA in Management
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი მენეჯმენტში
სასწავლო პროგრამის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირება და თანამედროვე ტექნოლოგიები
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Business and Technology University 
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business and Technologies 
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: loyalty programs
behavior of the customers
ლოიალობის პროგრამები
მომხმარებელთა ქცევა
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Business and Technology University 
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Implementation of loyalty programs for companies operating in the market economy has become a major step forward for them. Since global competition in the world is growing, the significant challenge for companies is to attract consumers and maintain them for a long time. The business should be focused on earning profit, first and foremost, to satisfy its customers. The 21st century has had significant impacts on the activities of commercial banks. Offering a standard banking service to the customer is not enough. Commercial banks should try to offer a service that will satisfy its customer satisfaction. Banks are aware that finding a new customer is much more expensive than retaining the existing ones. In addition, studies have shown that loyalty programs offered by the companies are encouraging to attract new consumers.

საბაზრო ეკონომიკაში მოქმედი კომპანიებისათვის ლოიალობის პროგრამების განხორციელება მათი უდიდესი წინსვლის განმაპირობებელი გახდა. ვინაიდან მსოფლიოში გლობალური კონკურენცია იზრდება, კომპანიებისათვის მნიშვნელოვან გამოწვევას წარმოადგენს მომხმარებელთა მოზიდვა და მათი დიდი დროის განმავლობაში შენარჩუნება. ბიზნესი მოგების მიღებასთან ერთად, ორიენტირებული უნდა იყოს საზოგადოებისა და, უპირველეს ყოვლისა, თავისი მომხმარებლების დაკმაყოფილებაზე. 21-ე საუკუნემ მრავალ სიახლესთან ერთად მნიშნელოვანი გავლენა იქონია კომერციული ბანკების საქმიანობაზე. მომხმარებლისათვის სტანდარტული საბანკო მომსახურების შეთავაზება არაა საკმარისი. კომერციული ბანკები მუდმივად უნდა ცდილობდნენ ისეთი მომსახურების შეთავაზებას, რომელიც მის მომხმარებელს მაქსიმალურად დააკმაყოფილებს. ბანკებმა გაათვითცნობიერეს, რომ ახალი მომხმარებლის მოძიება ბევრად ძვირი ჯდება, ვიდრე უკვე არსებულის შენარჩუნება. ამასთან კვლევებმა აჩვენა, რომ შეთავაზებული ლოიალობის პროგრამები ახალი მომხარებლის შეძენასაც უწყობს ხელს.
URI: https://openscience.ge/handle/1/257
ჩანს კოლექციებში:დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro dadianidze meliqidze beglarashvili.pdfლოიალობის პროგრამების გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე880.25 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

171
checked on May 5, 2024

გადმოწერა

1,470
checked on May 5, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.