გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2193
სათაური: პოლიტიკური რეკლამა და მისი გავლენა მედიასა და არჩევნებზე
ავტორები: ფარცვანია, თათია 
ხარისხის სახელი: Master of Public Administration
საჯარო მმართველობის მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: საჯარო მმართველობის სამაგისტრო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: იურიდიულ და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამა
წინასაარჩევნო რეკლამა და აგიტაცია
მარკეტინგისა და რეკლამის როლი
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
URI: https://openscience.ge/handle/1/2193
ჩანს კოლექციებში:იურიდიულ და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
tatia farcvania.pdfპოლიტიკური რეკლამა და მისი გავლენა მედიასა და არჩევნებზე588.51 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

167
checked on May 4, 2024

გადმოწერა

1,916
checked on May 4, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.