Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2193
Title: პოლიტიკური რეკლამა და მისი გავლენა მედიასა და არჩევნებზე
Authors: ფარცვანია, თათია 
Degree Name: Master of Public Administration
საჯარო მმართველობის მაგისტრი
Degree Discipline: საჯარო მმართველობის სამაგისტრო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
Faculty: იურიდიულ და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: უფასო და ფასიანი პოლიტიკური რეკლამა
წინასაარჩევნო რეკლამა და აგიტაცია
მარკეტინგისა და რეკლამის როლი
Issue Date: 2019
Publisher: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
URI: https://openscience.ge/handle/1/2193
Appears in Collections:იურიდიულ და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
tatia farcvania.pdfპოლიტიკური რეკლამა და მისი გავლენა მედიასა და არჩევნებზე588.51 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

167
checked on Apr 23, 2024

Download(s)

1,904
checked on Apr 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.