გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1811
სათაური: Socio-cultural environment in international business in Georgia
საერთაშორისო ბიზნესის სოციოკულტურული გარემო საქართველოში
ავტორები: Mindikauri, Tornike 
მინდიკაური, თორნიკე 
ხელმძღვანელი: კასრაძე, თეა 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: საერთაშორისო ბიზნესი
სოციოკულტურული ფაქტორები
კორპორაციული კულტურა
ქართული ბიზნესი
სოციალური კაპიტალი
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The master work covers topics associated with the socio-cultural environment of business in Georgia. Besides, the work will overview the current conditions of the social-cultural environment in our country, the development prospects and problems associated with it.
If we outline the recent years’ development, we will identify the significance of the topic, which have contributed to the increase in involvement level of Georgia in international business activities. Although, currently operating international organizations face various challenges in worldwide operations as well as the activity level of the companies at the international level is rapidly increasing.
Business operators of different nationalities, as the representatives of different cultures, experience cultural interaction; to determine the necessity of social-cultural concept it seems compulsory to gain in-depth knowledge of international business. Socio-culture highlights the distinction between individuals of different cultures. Values, characteristics, cultural activity forms adjustment, the emergence of a new orientation, which is the influence of impulses coming from the environment, is crucial in cultural interaction. International businesses’ paramount importance is formed by the values exchange process.

ნაშრომი ეხება საერთაშორისო ბიზნესზე მომქმედი სოციოკულტურული ფაქტორების შესწავლას საქართველოში. ამასთანავე, განვიხილავთ სოციოკულტურული გარემოს ამჟამინდელ მდგომარეობას ჩვენს ქვეყანაში, განვითარების პერსპექტივებს და მასთან დაკავშირებულ პრობლემებს.
აღნიშნული თემის აქტუალურობა ცალსახად ვლინდება, თუკი გადავხედავთ ბოლო წლებში განვითარებულ მოვლენებს, რომლებმაც ხელი შეუწყო ჩვენს ქვეყანას, გაეზარდა საერთაშორისო ბიზნესში ჩართულობის სიხშირე. მიუხედავად იმისა, რომ დღევანდელი საერთაშორისო ორგანიზაციები არაერთი მწვავე პრობლემისა და გამოწვევის წინაშე დგანან, საკმაოდ სწრაფი ტემპით იზრდება უცხოური კომპანიების აქტიურობა ეროვნულ დონეზე და მათ მიერ მოზიდული შემოსავლები.
სხვადასხვა ქვეყნების ბიზნესის ოპერატორები, როგორც სხვადასხვა კულტურის წარმომადგენლები, განიცდიან კულტურულ ურთიერთქმედებას. საერთაშორისო ბიზნესის სიღრმისეული შეცნობის მიზნებისათვის აუცილებელია სოციოკულტურის ცნების სწორი განსაზღვრა. სოციოკულტურა ხაზს უსვამს სხვადასხვა კულტურის წარმომადგენელი ინდივიდების განსხვავებას. კულტურათა ურთიერთქმედების პროცესში გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს ფასეულობების, თვისებების, კულტურული აქტივობის ფორმების შეცვლას, ახალი ორიენტირების გაჩენას, რაც გარემოდან მომდინარე იმპულსების გავლენით ხდება.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1811
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Tornike Mindikauri Samagistro.pdfსაერთაშორისო ბიზნესის სოციოკულტურული გარემო საქართველოში687.36 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

168
checked on May 17, 2024

გადმოწერა

876
checked on May 17, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.