გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1797
სათაური: The Employer's Branding on the Example of Georgian Insurance Companies
კომპანიის, როგორც დამსაქმებლის ბრენდინგი საქართველოს სადაზღვეო კომპანიების მაგალითზე
ავტორები: Gordeladze, Sopio 
გორდელაძე, სოფიო 
ხელმძღვანელი: ზარნაძე, ნინო 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: დამსაქმებლის ბრენდინგი
საერთაშორისო კომპანიები
საქართველოს წამყვანი სადაზღვევო კომპანიები
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Master's thesis "The Employer's Branding on the Example of Georgian Insurance Companies" is presented in the following structural form: The actuality of the topic of research, the objectives of the community and the contents of the tasks, The formulation of the study subject, also methods used for research, The state of study of the issue, - the difference is from the previous research and material-technical base and information resources.
In the first chapter of the thesis deals with the essence of employer branding, importance and process, employer branding in the modern industry, on the example of international companies.
In the second and the third chapter presents the employer branding of Georgia's leading insurance companies, in particular the insurance company "GPI" and "Irao".

სამაგისტრო ნაშრომი „დამსაქმებლის ბრენდინგი საქართველოს სადაზღვეო კომპანიების მაგალითზე” შემდეგი სტრუქტურული სახითაა წარმოდგენილი: ნაშრომის შესავალ ნაწილში წარმოჩენილია საკვლევი თემის აქტუალობა, თემის მიზნები და დასმული ამოცანების შინაარსი, საკვლევი საგნის ფორმულირება, ასევე კვლევისათვის გამოყენებული მეთოდები, საკითხის შესწავლის მდგომარეობა, განსხვავდება მოცემული სამაგისტრო ნაშრომი წინა კვლევებისგან და მატერიალურ–ტექნიკური ბაზა და საინფორმაციო რესურსები.
ნაშრომის პირველ თავში განხილულია დამსაქმებლის ბრენდინგის არსი, მისი მნიშვნელობა და პროცესი, დამსაქმებლის ბრენდინგი საერთაშორისო კომპანიების მაგალითზე.
მეორე და მესამე თავში წარმოდგენილია საქართველოს წამყვანი სადაზღვევო კომპანიების დამსაქმებლის ბრენდინგი, კერძოდ სადაზღვევო კომპანია ,,ჯიპიაი”-სა და ,,ირაო”-ს მაგალითზე.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1797
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Sophio Gordeladze Samagistro.pdfკომპანიის, როგორც დამსაქმებლის ბრენდინგი საქართველოს სადაზღვეო კომპანიების მაგალითზე917 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

136
checked on May 22, 2024

გადმოწერა

676
checked on May 22, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.