Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1797
Title: The Employer's Branding on the Example of Georgian Insurance Companies
კომპანიის, როგორც დამსაქმებლის ბრენდინგი საქართველოს სადაზღვეო კომპანიების მაგალითზე
Authors: Gordeladze, Sopio 
გორდელაძე, სოფიო 
Advisor: ზარნაძე, ნინო 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Institution: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: დამსაქმებლის ბრენდინგი
საერთაშორისო კომპანიები
საქართველოს წამყვანი სადაზღვევო კომპანიები
Issue Date: 2019
Publisher: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Master's thesis "The Employer's Branding on the Example of Georgian Insurance Companies" is presented in the following structural form: The actuality of the topic of research, the objectives of the community and the contents of the tasks, The formulation of the study subject, also methods used for research, The state of study of the issue, - the difference is from the previous research and material-technical base and information resources.
In the first chapter of the thesis deals with the essence of employer branding, importance and process, employer branding in the modern industry, on the example of international companies.
In the second and the third chapter presents the employer branding of Georgia's leading insurance companies, in particular the insurance company "GPI" and "Irao".

სამაგისტრო ნაშრომი „დამსაქმებლის ბრენდინგი საქართველოს სადაზღვეო კომპანიების მაგალითზე” შემდეგი სტრუქტურული სახითაა წარმოდგენილი: ნაშრომის შესავალ ნაწილში წარმოჩენილია საკვლევი თემის აქტუალობა, თემის მიზნები და დასმული ამოცანების შინაარსი, საკვლევი საგნის ფორმულირება, ასევე კვლევისათვის გამოყენებული მეთოდები, საკითხის შესწავლის მდგომარეობა, განსხვავდება მოცემული სამაგისტრო ნაშრომი წინა კვლევებისგან და მატერიალურ–ტექნიკური ბაზა და საინფორმაციო რესურსები.
ნაშრომის პირველ თავში განხილულია დამსაქმებლის ბრენდინგის არსი, მისი მნიშვნელობა და პროცესი, დამსაქმებლის ბრენდინგი საერთაშორისო კომპანიების მაგალითზე.
მეორე და მესამე თავში წარმოდგენილია საქართველოს წამყვანი სადაზღვევო კომპანიების დამსაქმებლის ბრენდინგი, კერძოდ სადაზღვევო კომპანია ,,ჯიპიაი”-სა და ,,ირაო”-ს მაგალითზე.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1797
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Sophio Gordeladze Samagistro.pdfკომპანიის, როგორც დამსაქმებლის ბრენდინგი საქართველოს სადაზღვეო კომპანიების მაგალითზე917 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

136
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

675
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.