გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1640
სათაური: გასართობი ცენტრების მარკეტინგული სტრატეგიები საქართველოში
ავტორები: Turenko, Tsitsi 
ტურენკო, ციცი 
ხელმძღვანელი: გოგოხია, თეიმურაზ 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: გასართობი ცენტრები
მარკეტინგული სტრატეგიები
გამოცემის თარიღი: 2020
გამომცემელი: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The reason for our interest in our master's thesis is the fact that the entertainment industry is accumulating billions of dollars and is an important part of the economy of many countries.
The purpose of the present paper is to identify the methods and methods of marketing strategies used by the example of several companies operating in Georgia (namely the entertainment center) and, consequently, to identify the problems and challenges faced by these organizations in the current business environment. Against the background of web characterization.
The paper discusses the essence and importance of marketing strategies in company activities, the specifics of marketing strategies in the entertainment business, and examines the activities of two entertainment center on the Georgian market in the context of development and implementation of marketing strategies.

სამაგისტრო ნაშრომის თემით დაინტერესების მიზეზს წარმოადგენს ის ფაქტი, რომ გართობის მსოფლიო ინდუსტრია მილიარდობით დოლარის აკუმულირებას ახდენს და უამრავი ქვეყნის ეკონომიკის მნიშვნელოვან ნაწილს წარმოადგენს.
წარმოდგენილი ნაშრომის მიზანია საქარველოში მოქმედი რამდენიმე კომპანიის (კერძოდ, გასართობი ცენტრის) მაგალითზე გამოყენებული მარკეტინგული სტრატეგიების მეთოდებისა და ხერხების და, შესაბამისად, ეფექტური, მარკეტინგულად ორიენტირებული, სამმართველო გადაწყვეტოლებების თავისე¬ბურებების გამოვლენა არსებულ ბიზნესგარემოში ამ ორგანიზაციების წინაშე მდგარი პრობლემებისა და გამოწვევების დახასიათების ფონზე.
ნაშრომში განხილულია მარკეტინგული სტრატეგიების არსი და მნიშვნელობა კომპანიის საქმიანობაში, მარკეტინგული სტრატეგიების სპეციფიკა გასართობ ბიზნესში და გამოკვლეულია საქართველოს ბაზარზე არსებული ორი გასართობი ცენტრის საქმიანობა მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებისა და განხორციელების ჭრილში.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1640
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Tsitsi Turenko Samagistro.pdfგასართობი ცენტრების მარკეტინგული სტრატეგიები საქართველოში560.5 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

120
checked on Jun 3, 2024

გადმოწერა

714
checked on Jun 3, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.