Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1640
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorგოგოხია, თეიმურაზka
dc.contributor.authorTurenko, Tsitsien
dc.contributor.authorტურენკო, ციციka
dc.date.accessioned2020-02-20T11:11:54Z-
dc.date.available2020-02-20T11:11:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1640-
dc.description.abstractThe reason for our interest in our master's thesis is the fact that the entertainment industry is accumulating billions of dollars and is an important part of the economy of many countries. The purpose of the present paper is to identify the methods and methods of marketing strategies used by the example of several companies operating in Georgia (namely the entertainment center) and, consequently, to identify the problems and challenges faced by these organizations in the current business environment. Against the background of web characterization. The paper discusses the essence and importance of marketing strategies in company activities, the specifics of marketing strategies in the entertainment business, and examines the activities of two entertainment center on the Georgian market in the context of development and implementation of marketing strategies.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომის თემით დაინტერესების მიზეზს წარმოადგენს ის ფაქტი, რომ გართობის მსოფლიო ინდუსტრია მილიარდობით დოლარის აკუმულირებას ახდენს და უამრავი ქვეყნის ეკონომიკის მნიშვნელოვან ნაწილს წარმოადგენს. წარმოდგენილი ნაშრომის მიზანია საქარველოში მოქმედი რამდენიმე კომპანიის (კერძოდ, გასართობი ცენტრის) მაგალითზე გამოყენებული მარკეტინგული სტრატეგიების მეთოდებისა და ხერხების და, შესაბამისად, ეფექტური, მარკეტინგულად ორიენტირებული, სამმართველო გადაწყვეტოლებების თავისე¬ბურებების გამოვლენა არსებულ ბიზნესგარემოში ამ ორგანიზაციების წინაშე მდგარი პრობლემებისა და გამოწვევების დახასიათების ფონზე. ნაშრომში განხილულია მარკეტინგული სტრატეგიების არსი და მნიშვნელობა კომპანიის საქმიანობაში, მარკეტინგული სტრატეგიების სპეციფიკა გასართობ ბიზნესში და გამოკვლეულია საქართველოს ბაზარზე არსებული ორი გასართობი ცენტრის საქმიანობა მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებისა და განხორციელების ჭრილში.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectგასართობი ცენტრებიka
dc.subjectმარკეტინგული სტრატეგიებიka
dc.titleგასართობი ცენტრების მარკეტინგული სტრატეგიები საქართველოშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Tsitsi Turenko Samagistro.pdfგასართობი ცენტრების მარკეტინგული სტრატეგიები საქართველოში560.5 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

122
checked on Jun 14, 2024

Download(s)

714
checked on Jun 14, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.