გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1621
სათაური: ბიზნესის განვითარების ერთ-ერთი ინსტრუმენტის - ბრენდირების გამოყენების თავისებურებანი საქართველოში
ავტორები: ცინცაძე, ნინო 
ხელმძღვანელი: ბერიძე, ლია 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირება
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ბიზნესის განვითარება
ბრენდინგი
ბრენდის შექმნა
ქართული ბრენდები
გამოცემის თარიღი: 2019
რეზიუმე: 
The given master’s thesis examines one of the most important factors for the business success – Branding. The role of Branding continues to grow in the modern business world. World practice shows that creation of the strong brand name has become the main tool for gaining competitive superiority and improving business efficiency.
The main part of the paper discusses brand importance issues, brand value assessment methods and brand creation and management process specificity. There is represented the analysis of the Georgian brands research results as well.
The main results of the research presented in the given master’s thesis are detailed discussion of the brand theoretical aspects and identification of the main problems and peculiarities related to the brand creation and management processes in the Georgian reality.

სამაგისტრო ნაშრომში განხილულია ბიზნესის წარმატების ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი - ბრენდინგი, რომლის როლიც თანამედროვე ბიზნეს სამყაროში სულ უფრო და უფრო იზრდება. მსოფლიო პრაქტიკაში, უკვე დიდი ხანია, ძლიერი ბრენდის შექმნა კონკურენტული უპირატესობის მოპოვებისა და ბიზნესის ეფექტურობის ამაღლების მთავარ ინსტრუმენტად ჩამოყალიბდა.
ნაშრომის ძირითად ნაწილში საუბარია ბრენდის მნიშვნელობასა და მისი ღირებულების შეფასების მეთოდებზე, ბრენდის შექმნისა და მართვის პროცესთა სპეციფიკაზე. წარმოდგენილია, აგრეთვე, ქართული ბრენდების შესახებ ჩატარებულ კვლევათა შედეგების ანალიზი.
ნაშრომში მოცემული კვლევის ძირითად შედეგს წარმოადგენს ბრენდის თეორიული ასპექტების დეტალური განხილვა და ამის საფუძველზე ქართულ რეალობაში არსებული, ბრენდის შექმნისა და მართვის პროცესებთან დაკავშირებული, ძირითადი პრობლემებისა და თავისებურებების გამოვლენა.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1621
ჩანს კოლექციებში:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
nino Tsintsadze Samagistro.pdfბიზნესის განვითარების ერთ-ერთი ინსტრუმენტის - ბრენდირების გამოყენების თავისებურებანი საქართველოში1.53 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

152
checked on Apr 30, 2024

გადმოწერა

3,017
checked on Apr 30, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.