Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1621
Title: ბიზნესის განვითარების ერთ-ერთი ინსტრუმენტის - ბრენდირების გამოყენების თავისებურებანი საქართველოში
Authors: ცინცაძე, ნინო 
Advisor: ბერიძე, ლია 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი 
Keywords: ბიზნესის განვითარება
ბრენდინგი
ბრენდის შექმნა
ქართული ბრენდები
Issue Date: 2019
Abstract: 
The given master’s thesis examines one of the most important factors for the business success – Branding. The role of Branding continues to grow in the modern business world. World practice shows that creation of the strong brand name has become the main tool for gaining competitive superiority and improving business efficiency.
The main part of the paper discusses brand importance issues, brand value assessment methods and brand creation and management process specificity. There is represented the analysis of the Georgian brands research results as well.
The main results of the research presented in the given master’s thesis are detailed discussion of the brand theoretical aspects and identification of the main problems and peculiarities related to the brand creation and management processes in the Georgian reality.

სამაგისტრო ნაშრომში განხილულია ბიზნესის წარმატების ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი - ბრენდინგი, რომლის როლიც თანამედროვე ბიზნეს სამყაროში სულ უფრო და უფრო იზრდება. მსოფლიო პრაქტიკაში, უკვე დიდი ხანია, ძლიერი ბრენდის შექმნა კონკურენტული უპირატესობის მოპოვებისა და ბიზნესის ეფექტურობის ამაღლების მთავარ ინსტრუმენტად ჩამოყალიბდა.
ნაშრომის ძირითად ნაწილში საუბარია ბრენდის მნიშვნელობასა და მისი ღირებულების შეფასების მეთოდებზე, ბრენდის შექმნისა და მართვის პროცესთა სპეციფიკაზე. წარმოდგენილია, აგრეთვე, ქართული ბრენდების შესახებ ჩატარებულ კვლევათა შედეგების ანალიზი.
ნაშრომში მოცემული კვლევის ძირითად შედეგს წარმოადგენს ბრენდის თეორიული ასპექტების დეტალური განხილვა და ამის საფუძველზე ქართულ რეალობაში არსებული, ბრენდის შექმნისა და მართვის პროცესებთან დაკავშირებული, ძირითადი პრობლემებისა და თავისებურებების გამოვლენა.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1621
Appears in Collections:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
nino Tsintsadze Samagistro.pdfბიზნესის განვითარების ერთ-ერთი ინსტრუმენტის - ბრენდირების გამოყენების თავისებურებანი საქართველოში1.53 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

149
checked on Apr 16, 2024

Download(s)

3,012
checked on Apr 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.