Browsing by Author

Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
2018გეითქიფინგი („ფილტრის თეორია“) და პოლიტიკური პარტიების საქმიანობის გაშუქება ქართულ სატელევიზიო მედიაშიგოგოლაძე, თეონა 
2018პოლიტიკური რეკლამების გენდერული ასპექტებისრესელი, ლიზი 
2019საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიები საქართველოში საბანკო სექტორის მაგალითზედვალიშვილი, გიორგი 
2019სატელევიზიო ახალი ამბების მედია ეფექტები და ფრეიმებისამხარაძე, ხატია 
2018სოციალური მედიის როლი თბილისის მერობის კანდიდატების წინასაარჩევნო კაპმანიის პროცესშიგოგრიჭიანი, ხატია 
2017ქალი პოლიტიკოსების იმიჯი ქართულ ტელემედიაშიკაკიაშვილი, თათია