Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1194
Title: საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიები საქართველოში საბანკო სექტორის მაგალითზე
Authors: დვალიშვილი, გიორგი 
Advisor: გერსამია, მარიამ 
Degree Name: MA of Mass Communications in Media Studies
მასობრივი კომუნიკაციის მაგისტრი მედიის კვლევებში
Degree Discipline: მასობრივი კომუნიკაციის მაგისტრი მედიის კვლევებში (MA of Mass Communications in Media Studies)
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: ექსელენსის თეორია
რეკლამების სემიოტიკური ანალიზი
სიღრმისეული ინტერვიუების ანალიზი.
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Public relations, in the Georgian academic space, there are not too many researches, especially
studies that relate to the theory of public relation with the immediate community. One such
theory is the Exccelence Theory, which is interested in the organization's public relations
strategies. The thesis "Public Relations Strategies in the Banking Sector in Georgia" is based on
this theory, he main purpose of which is to research public relations strategies of banks and
determine which model of communication is used in banks, how to interact with the media and
how much social responsibility.

Based on the ratings, 4 banks in the Georgian market: "Liberty", "Bank of Georgia", "TBC" and
"Kartu Bank". The research method is selected as quantitative and qualitative methods.

Quantitative method of surveying - Mass Survey is used to find out the bank's customers’
opinion. Within the survey, 200 respondents were interviewed (140 face-to-face surveys, 60
internet polls). Due to the results of the survey, 8 ads were selected, according to the semiotic
analysis of the main trends and messages that the banks used to communicate with the consumer.

საზოგადოებასთან ურთიერთობის შესახებ, ქართულ აკადემიურ სივრცეში არცთუ ისე
მრავლადაა კვლევები, განსაკუთრებით ისეთი კვლევები, რომელიც უშუალო
საზოგადოებასთან ურთიერთობის არსებულ თეორიებს ეყრდნობა. ერთ-ერთი ასეთი
თეორია, ამერიკელი მკვლევრის ჯეიმს გრუნიგის - ექსელენსის თეორიაა, რომელსაც
აინტერესებს ორგანიზაციის საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიები. სწორედ
აღნიშნულ თეორიას ეყრდნობა ნაშრომი „საზოგადოებასთან ურთიერთობის
სტრატეგიები საქართველოში საბანკო სექტორის მაგალითზე“, რომლის მთავარი მიზანი
ბანკების საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიების კვლევა და იმის დადგენაა
თუ კომუნიკაციის რომელ მოდელს იყენებენ კონკრეტულ ბანკებში, როგორ
ურთიერთობენ მედიასთან და რამდენად იაზრებენ სოციალურ პასუხისმგებლობას.

არსებული რეიტინგებიდან გამომდინარე, კვლევის საგანია, საქართველოს ბაზარზე
არსებული 4 ბანკი: „ლიბერთი“, „საქართველოს ბანკი“, „თიბისი“ და ბანკი „ქართუ“.
კვლევის მეთოდად შერჩეულია, როგორც რაოდენობრივი, ასევე თვისებრივი მეთოდები.

ბანკის მომხმარებლის აზრის გასარკვევად, გამოყენებულია კვლევის რაოდენობრივი
მეთოდი - მასობრივი გამოკითხვა. კვლევის ფარგლებში გამოიკითხა 200 რესპონდენტი
(140 პირისპირ გამოკითხვა, 60 ინტერნეტ-გამოკითხვა). გამოკითხვის შედეგებიდან
გამომდინარე, შეირჩა ბანკის 8 რეკლამა, რომლის სემიოტიკური ანალიზის შედეგად
დადგინდა ის ძირითადი ტენდენციები და შეტყობინებები, რომელსაც ბანკები
მომხმარებელთან კომუნიკაციისას იყენებენ.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1194
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis.Dvalishvili maskomi2019.pdfსაზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიები საქართველოში საბანკო სექტორის მაგალითზე643.34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

320
checked on May 18, 2024

Download(s)

768
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.