გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1194
სათაური: საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიები საქართველოში საბანკო სექტორის მაგალითზე
ავტორები: დვალიშვილი, გიორგი 
ხელმძღვანელი: გერსამია, მარიამ 
ხარისხის სახელი: MA of Mass Communications in Media Studies
მასობრივი კომუნიკაციის მაგისტრი მედიის კვლევებში
სასწავლო პროგრამის სახელი: მასობრივი კომუნიკაციის მაგისტრი მედიის კვლევებში (MA of Mass Communications in Media Studies)
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ექსელენსის თეორია
რეკლამების სემიოტიკური ანალიზი
სიღრმისეული ინტერვიუების ანალიზი.
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Public relations, in the Georgian academic space, there are not too many researches, especially
studies that relate to the theory of public relation with the immediate community. One such
theory is the Exccelence Theory, which is interested in the organization's public relations
strategies. The thesis "Public Relations Strategies in the Banking Sector in Georgia" is based on
this theory, he main purpose of which is to research public relations strategies of banks and
determine which model of communication is used in banks, how to interact with the media and
how much social responsibility.

Based on the ratings, 4 banks in the Georgian market: "Liberty", "Bank of Georgia", "TBC" and
"Kartu Bank". The research method is selected as quantitative and qualitative methods.

Quantitative method of surveying - Mass Survey is used to find out the bank's customers’
opinion. Within the survey, 200 respondents were interviewed (140 face-to-face surveys, 60
internet polls). Due to the results of the survey, 8 ads were selected, according to the semiotic
analysis of the main trends and messages that the banks used to communicate with the consumer.

საზოგადოებასთან ურთიერთობის შესახებ, ქართულ აკადემიურ სივრცეში არცთუ ისე
მრავლადაა კვლევები, განსაკუთრებით ისეთი კვლევები, რომელიც უშუალო
საზოგადოებასთან ურთიერთობის არსებულ თეორიებს ეყრდნობა. ერთ-ერთი ასეთი
თეორია, ამერიკელი მკვლევრის ჯეიმს გრუნიგის - ექსელენსის თეორიაა, რომელსაც
აინტერესებს ორგანიზაციის საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიები. სწორედ
აღნიშნულ თეორიას ეყრდნობა ნაშრომი „საზოგადოებასთან ურთიერთობის
სტრატეგიები საქართველოში საბანკო სექტორის მაგალითზე“, რომლის მთავარი მიზანი
ბანკების საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიების კვლევა და იმის დადგენაა
თუ კომუნიკაციის რომელ მოდელს იყენებენ კონკრეტულ ბანკებში, როგორ
ურთიერთობენ მედიასთან და რამდენად იაზრებენ სოციალურ პასუხისმგებლობას.

არსებული რეიტინგებიდან გამომდინარე, კვლევის საგანია, საქართველოს ბაზარზე
არსებული 4 ბანკი: „ლიბერთი“, „საქართველოს ბანკი“, „თიბისი“ და ბანკი „ქართუ“.
კვლევის მეთოდად შერჩეულია, როგორც რაოდენობრივი, ასევე თვისებრივი მეთოდები.

ბანკის მომხმარებლის აზრის გასარკვევად, გამოყენებულია კვლევის რაოდენობრივი
მეთოდი - მასობრივი გამოკითხვა. კვლევის ფარგლებში გამოიკითხა 200 რესპონდენტი
(140 პირისპირ გამოკითხვა, 60 ინტერნეტ-გამოკითხვა). გამოკითხვის შედეგებიდან
გამომდინარე, შეირჩა ბანკის 8 რეკლამა, რომლის სემიოტიკური ანალიზის შედეგად
დადგინდა ის ძირითადი ტენდენციები და შეტყობინებები, რომელსაც ბანკები
მომხმარებელთან კომუნიკაციისას იყენებენ.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1194
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA Thesis.Dvalishvili maskomi2019.pdfსაზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიები საქართველოში საბანკო სექტორის მაგალითზე643.34 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

320
checked on May 18, 2024

გადმოწერა

768
checked on May 18, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.